Hallo,
Op dit moment staat mijn voliere leeg aangezien ik mijn koppel pyrrhura's heb weg gedaan vanwege de herrie.
Ik ben al een tijdje helemaal weg van goulds en zou deze graag willen hebben in mijn voliere,maar heb wel een aantal vragen.
Het gaas is 19mmx19mmx1.45mm gaat dit problemen geven?
Hoe gaat het met de inrichting,kan dat voorlopig zodat ik later wat planten erin ga zetten?
En niet geheel onbelangrijk,hoe gaat het in de winter?
Ik heb een nachthok wat in het houten hok naast mijn voliere staat.
Het nachthok is 180cm hoog,100cm breed en 100cm diep.
Stroom is aanwezig en verlichting,maar geen verwarming en wil ook liever niet elektrisch in verband met de stroomrekening.
Het houten hok is met rabatdelen,2cm harde isolatie platen en daar tegenaan afgetimmerd met witte 6mm platen.
Zouden dit goede omstandigheden zijn om goulds te gaan kweken?
En ik lees ook vaak over goulds uit koudekweek,zijn deze minder geliefd dan normale binnen kweek?
Dus als ik mijn jongen in de voliere kweek raak ik ze dan wel kwijt?
Waarschijnlijk komen er nog wel meer vragen,maar dit is het even voor dit moment.
Bedankt alvast.
Richard
Hier wat foto's van mijn voliere en binnenhok.
Het nachthok binnen is veranderd,maar dit is om een idee te krijgen
Op dit moment staat mijn voliere leeg aangezien ik mijn koppel pyrrhura's heb weg gedaan vanwege de herrie.
Ik ben al een tijdje helemaal weg van goulds en zou deze graag willen hebben in mijn voliere,maar heb wel een aantal vragen.
Het gaas is 19mmx19mmx1.45mm gaat dit problemen geven?
Hoe gaat het met de inrichting,kan dat voorlopig zodat ik later wat planten erin ga zetten?
En niet geheel onbelangrijk,hoe gaat het in de winter?
Ik heb een nachthok wat in het houten hok naast mijn voliere staat.
Het nachthok is 180cm hoog,100cm breed en 100cm diep.
Stroom is aanwezig en verlichting,maar geen verwarming en wil ook liever niet elektrisch in verband met de stroomrekening.
Het houten hok is met rabatdelen,2cm harde isolatie platen en daar tegenaan afgetimmerd met witte 6mm platen.
Zouden dit goede omstandigheden zijn om goulds te gaan kweken?
En ik lees ook vaak over goulds uit koudekweek,zijn deze minder geliefd dan normale binnen kweek?
Dus als ik mijn jongen in de voliere kweek raak ik ze dan wel kwijt?
Waarschijnlijk komen er nog wel meer vragen,maar dit is het even voor dit moment.
Bedankt alvast.
Richard
Hier wat foto's van mijn voliere en binnenhok.
Het nachthok binnen is veranderd,maar dit is om een idee te krijgen
Opmerking