hoi, heb momenteel span cubavinken met jongen in het nest in een grote broedkooi. ook heb ik een cubavinkvrouw in de voliere waarvan de man zich heeft verdronken, deze pop is erg onrustig-lijkt mij- en er is moeilijk aan een man te komen in een straal van ong. 30 km rondom assen. wel verderweg,maar dan word het een dure vogel. mijn vraag is : als de jongen zijn uitgevlogen en bij de ouders weg kunnen, kan ik dan de pop bij het stelletje zetten? ze hebben nog maar 1 nest gehad, dus wil ik nog een ronde wagen.
dan een andere vraag. vanwege gemengde voliere hebben zilverbekjes zich gekruist met binsenastrildes. dit gaf leuke vogeltjes die vrijwel de hele dag lekker kwetteren. zijn deze vogels nou onvruchtbaar? het liefst geen reacties in de vorm van - dit moet je niet willen of zo. daar is al genoeg over gediscuseerd. alvast bedankt voor jullie-s inzet. de mazzel. jan
dan een andere vraag. vanwege gemengde voliere hebben zilverbekjes zich gekruist met binsenastrildes. dit gaf leuke vogeltjes die vrijwel de hele dag lekker kwetteren. zijn deze vogels nou onvruchtbaar? het liefst geen reacties in de vorm van - dit moet je niet willen of zo. daar is al genoeg over gediscuseerd. alvast bedankt voor jullie-s inzet. de mazzel. jan
Opmerking