Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is dit een koppel?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Is dit een koppel?

Ik heb 5 weken geleden een "koppel" Bichenows gekocht en ze samen in voliere gedaan. Nu zie ik zel de hele dag naast elkaar zitten, elkaar een beetje schoon te houden, ze zijn onafscheidelijk. En en ze slapen snachts in hetzelfde nestje. Betekent dit dat ik een koppel heb? Ik heb namenlijk nog geen broedactiviteiten gezien, behalve af en toe in een ander nestje als slaapnestje zien zitten.
    Ze zitten in buitenvoliere.

Gr, Harmen

Dit betekent nog niet dat het een koppel is. Zowel 2 mannen, 2 poppen als een koppel zouden dit doen.
    Voeg eens een foto toe, dan kunnen we oordelen.

-Mannen hebben een bredere zwarte borstband.
    -Mannen hebben een helderder witte borst en wangen.
    -Het zwart boven de snavel loopt bij de man verder door.

Maar niet elk kenmerk is altijd aanwezig, zeker als 1 in de rui is of nog niet op kleur is wordt het lastig. Bij de bruine mutant is het nog weer lastiger dan bij de wildkleur.

Opmerking

Ik zal ze morgen eens goed gaan bekijken.
      En ik vroeg mij af of dat je net zoals bij kanaries kan blazen/voelen of het een mannetje of popje is?

Opmerking

Blogger is een publicatieprogramma van Google, waarmee je eenvoudig je gedachten met de rest van de wereld kunt delen. Met Blogger kun je makkelijk tekst, foto's en video's op je eigen blog of teamblog posten.
        Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

handige link nu moet ik het wel kunnen zien.

gr,harmen

Opmerking

Working...
          X