Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gouldamadine winterhard?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• gouldamadine winterhard?

hallo,

ik vond op marktplaats een advertentie voor goulds waarin staat dat ze onverwarmd gekweekt zijn zal ik ze kopen of zullen ze deze winter dan doodvriezen?

alvast bedankt
    wessel

Mijn goulds komen de winter goed door. Als je ze op tijd naar buiten doet moet het kunnen, toch blijft er een groot risico. Bij mij heb ik wel een tochtvrij buitenverblijf in de winter en een vorstvrij nachthok.

Opmerking

Ook hier dit jaar de goulds weer goed de winter doorgekomen. Nu zitten de vogels al een paar jaar buiten en de jongen zijn buiten geboren.
      Ook ik heb wel een vorstvrij nachthok. Bij koud weer zitten ze hier allemaal in.
      www.vogeltuin.webnode.nl

Opmerking

bij mij zitten ze in de winter in het binnenhok ,rond de 5 graden .
        ze kunnen ook naar buiten maar zitten zelf graag binnen.
        groetjes monica

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door wschaik
          hallo,

ik vond op marktplaats een advertentie voor goulds waarin staat dat ze onverwarmd gekweekt zijn zal ik ze kopen of zullen ze deze winter dan doodvriezen?

alvast bedankt
          wessel
          Goulds kunnen de aanpassing aan is in de praktijk gebleken.
          Soms echter passen mensen, verkopers, zich ook al aan.

Zou dus een adres van die winterharde vogels, bezoeken als het winter is.
          Kan je zelf zien hoe het er mee is.
          Indien alles is als beschreven waarheid blijkt te zijn kan je die vogels gewoon kopen ook op 1 januari met 5 graden Celsius vorst.

Opmerking

Wat bedoelt die verkoper met onverwarmd

Het kan evengoed zijn dat hij in een keldertje of kamertje in huis onverwarmd kweekt. Dat is bijlange buiten niet.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Leffe
              Wat bedoelt die verkoper met onverwarmd

Het kan evengoed zijn dat hij in een keldertje of kamertje in huis onverwarmd kweekt. Dat is bijlange buiten niet.

Dit zijn de vogels die ik bedoel

Opmerking

Working...
              X