Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rietvink

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Rietvink

Beste,
    Heb reeds 2 weken geleden een koppel bruinborstrietvinken aangeschaft, toen ik ze kocht zat de man goed in de veren maar de pop niet.
    De verkoper hier van zij dat dit wat slordig was maar dat dit normaal was om dan haar lichaamswarmte op haar eieren te kunnen overbrengen.
    maar hier bij mij likt het of ze ziek is haar snavel is bleek en ze slaapt vaak..
    kan dit legnood zijn of iets anders want ik weet het echt niet meer.
    Alvast bedankt voor jullie reactie's.
    mvg,iban
    I like birds!

Hoi, het is vast en zeker geen legnood, er is toch iets anders aan de hand, want je pop zit nu volgens mij al een dag of 10 er niet lekker bij, ik zou de vogel toch uitvangen zo dat ze meer rust krijgt en kun je haar beter in de gaten te houden en haar warmer zetten, als je niet zeker weet wat een vogel mankeert moet je hem zeker niet bij de andere vogels in laten zitten.

Gr Harm

Onze site: http://hbgrimmius.webklik.nl/

Opmerking

kopen

een goede les voor je koop dus nooit vogels die er slecht bijzitten en ga al helemaal niet af wat de verkoper je verteld die willen alleen maar verkopen de goede nagelaten natuurlijk.Persoonlijk zou ik proberen de vogel terug te brengen en ergens anders een pop aan te kopen.
      En nog een vraagje hoe wist de verkoper dat het een pop was????

Opmerking

het is iemand die wel redelijk veel van vogels af weet, ik heb bena al mijn vogels daar gekocht.. dus het is wel degenlijk een pop

mvg
        I like birds!

Opmerking

kopen

en iemand die goed weet te verkopen dus.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door redcanari
            het is iemand die wel redelijk veel van vogels af weet, ik heb bena al mijn vogels daar gekocht.. dus het is wel degenlijk een pop

mvg
            Dat jij al je vogels daar gekocht hebt betekent niet dat deze persoon veel van vogels afweet.

Opmerking

Hoe gaat het met je pop ?

Onze site: http://hbgrimmius.webklik.nl/

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door jelmertjuhh11
                Dat jij al je vogels daar gekocht hebt betekent niet dat deze persoon veel van vogels afweet.
                da we ik nu wel zeh
                I like birds!

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door redcanari
                  da we ik nu wel zeh
                  spijt me, dat begrijp ik zo niet. Wat wilde je zeggen?

Opmerking

je moet je nie excuseren hoor, mijn fout.. en heb de vogel naar mijn nonkel gedaan en hij heeft er de juiste medicatie voor.

mvg,iban
                    I like birds!

Opmerking

Working...
                    X