Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke vogels in nieuwe buiten voliere

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Welke vogels in nieuwe buiten voliere

Hallo, ik heb sinds 2 weken een kleine voliere gemaakt, hierin zitten koppeltjes zebravinken, japanse meeuwtjes, Turguisine parkieten, rijstvogels en chinese dwergkwartels. Nu wil ik een grotere voliere erbij gaan maken, deze wordt 5m lang en 1m breed. Welke vogels zal ik hierin doen? Vogels die ik al heb liever niet, liefst variateit aan kleur en zang. Ze moeten wel buiten gehouden kunnen worden en goed samen gaan.

Groeten Kees en alvast bedankt voor het antwoord

er zijn tig soorten die je kan houden, hier een aantal die gemakkelijk te houden zijn (vind ik persoonlijk)

zilverbekjes/loodbekjes
    mexicaanse roodmus
    bichenowastrilde
    moluks bronzemannetje
    binsenastrilde

groeten hielke
    lukt het vandaag niet dan morgen wel

www.hielkegrasparkiet.webnode.nl

Opmerking

Ik zou zeggen, kijk eens op deze sites en zoek wat uit.

This website is for sale! allevogels.nl is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, allevogels.nl has it all. We hope you find what you are searching for!
      Gouldamadine kweker, lid van SNGN.

Groeten, Anne van Tuijl. ( Jeugd )

Opmerking

Oke, bedankt voor zover. Waar kan ik deze vogels halen? Liefst van iemand die een buitenvoliere heeft.

Opmerking

ik zou als ik jou was informatie opzoeken bij een vereniging in de buurt die weten vaak wel de kwekers te zitten voor vogels die jij wilt
          handelaren zou ook nog een optie zijn maar daar geef ik geen voorkeur aan

Opmerking

Varieteit in kleur en dan ook nog zang. Dan denk ik meer aan alle kleurslagen mannelijke kanaries. Een mooier palet aan kleuren en zang is er niet.
            Maar om even serieus te zijn, moet je eerst voor jezelf weten wat je wilt gaan doen. Alleen maar vogels houden of ook kweken. Wil je een ruim beplante voliere of juist niet. Heb je ze volledig koud of heb je een verwarmd nachthok. Waar gaat je voorkeur naar uit. Passen die vogels bij elkaar. Je eigen voorkeur en ideen zijn heel belangrijk. Het is tenslotte jouw voliere,
            Veel inlezen over de vogelsoorten welke je mooi vind.
            http://www.deforpusliefhebber.webs.com

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bos
              Oke, bedankt voor zover. Waar kan ik deze vogels halen? Liefst van iemand die een buitenvoliere heeft.
              Ik heb er nog wel een paar zitten kees zie mijn advertentie?

Groet Jan

Opmerking

Hoi Jan, waar kan ik je advertentie vinden en is het in de buurt van west brabant?

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bos
                  Hoi Jan, waar kan ik je advertentie vinden en is het in de buurt van west brabant?
                  Hoi Kees,

Ik woon in purmerend en ik heb vogels staan in vraag en aanbod

Opmerking

Working...
                  X