Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
2 dagen geleden 2 eitjes van mijn bbb helaas zijn ze onbevrucht
ben wel blij dat ik een koppel heb ik heb mijn collectie uitgebreid met
2 koppels twa twa eens kijken hoe dat in de toekomst gaat
ik heb een oom die er veel verstand van heeft maar misschien heeft hij ongelijk maar ik leer veel van hem .
mannetjes zijn sipa een wijfje is braschong en een is een sipa
liefst heb ik een braschong man maar is moeilijk aan te komen
heb wel bij betrouwbare mensen gekocht. behalve een mannetje zijn
ze alleen geringd.
wijje 2009 een uit 2007
wijfje 2007 is met nestmateriaal bezig maar mannetje is nog helemaal niet in conditie
ander koppel mannetje 2009 wijfje 2008
had ze eerst anders gekoppelt
maar huidige koppels reageren her best op elkaart
koop liever bij een braschongman bij kweker heb het ook gezien
mvg mel67
Jammer Mel dat je eerste 2 eieren niets geworden zijn. Al ben ik het met Michael eens dat dat moeilijk te zien is na 2 dagen.
Hier zingt de man de gehele dag, 16 uur verlichting, hangen de nestkasten inmiddels in de kooi, krijgen ze 7 dagen eivoer voorzien van levend voer. Echter de pop lijkt er nog geen zin in te hebben. Wel vele achtervolgingen waarbij ze eindigen met gesperde bekken tegenover elkaar. Ze laat zich dan soms voeden door de man, waarna de volgende serenade of achtervolging start.
Succes met je Twa's. Ook die staan op mijn lijstje, maar vertrouw de meeste advertenties niet. En ik vind dat ik me er eerst beter in moet verdiepen.
Jammer Mel dat je eerste 2 eieren niets geworden zijn. Al ben ik het met Michael eens dat dat moeilijk te zien is na 2 dagen.
Hier zingt de man de gehele dag, 16 uur verlichting, hangen de nestkasten inmiddels in de kooi, krijgen ze 7 dagen eivoer voorzien van levend voer. Echter de pop lijkt er nog geen zin in te hebben. Wel vele achtervolgingen waarbij ze eindigen met gesperde bekken tegenover elkaar. Ze laat zich dan soms voeden door de man, waarna de volgende serenade of achtervolging start.
Succes met je Twa's. Ook die staan op mijn lijstje, maar vertrouw de meeste advertenties niet. En ik vind dat ik me er eerst beter in moet verdiepen.
Hans heb je een lucht bevochtiger? gooi de RV (relatieve vochtigheid) eens om wat omhoog.
Probeer dat kunstof traliekastje eens met wat kunstgroen te bekleden Of gewoon een fauna kanarie bakje met wat groen bekleden en aan de buitenkant van het frontje hangen. Zo zit de pop beschut en is nestcontrole eenvoudig. De metalen nestmandjes zullen ze volgens mij niet gebruiken want daar zijn ze te schuw voor.
Opmerking