hallo allemaal ,ik wil wat jonge zwartkopsijsen (magelaansijsen in gaan schrijven voor de tt,enkele mannen hebben nog wat ruistoppels en wat groeneveertjes in de zwarte kop, wat ik er graag uit wilt hebben ,wie wilt mij vertellen hoedat te doen,bedankt alvast groetjes kruizer
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
koprui
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kruizerhallo allemaal ,ik wil wat jonge zwartkopsijsen (magelaansijsen in gaan schrijven voor de tt,enkele mannen hebben nog wat ruistoppels en wat groeneveertjes in de zwarte kop, wat ik er graag uit wilt hebben ,wie wilt mij vertellen hoedat te doen,bedankt alvast groetjes kruizer
als men spreekt over twee pluimpjes, dan kan je ze plukken.
Spreken over vier of vijf pluimpjes dan zou ik nog een weekje wachten, dan moet het wel opgelost zijn.
Opmerking
-
Als je de tijd nog hebt dan kan je inderdaad nog even afwachten.
Als ze binnen enkele dagen op een show moeten zitten dan zou ik de vogels even voorzichtig uitvangen.
Door dan tegen de veren in over de ruistoppels te kunnen zullen de hulsjes kapot gaan en kan je de restjes zo uitblazen. Eventueel kan je dit ook met een zachte tandenborstel doen.
Zorg er wel voor dat je handen goed droog zijn anders heb je straks je handen vol veren.Groeten,
Arjan
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking