wie weet wat voor gouldamadine dit is ???
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
gouldamadine?
Collapse
X
-
Kan je niet een wat betere foto maken? Lijkt me wel een mooie vogel maar je ziet er zo niks van. Ben wel benieuwd om die vogel wat beter te kunnen zien.
Ik dacht ook even aan een kruising met een nonpareil maar gezien er nu al driekleur bij zit, zal dat de kortste klap wel zijn. Zelf gekweekt? Dan zou je moeten weten wat er bij de goulds gezeten heeft. Aangekocht? In dat geval zou ik de verkoper even vragen.
Opmerking
-
Gelieve de persoon te contacteren van wie je de vogel hebt gehaald. Indien je zelf deze vogel hebt gekweekt gelieve ons te vertellen wat erin het gezelschap zat van de moeder tijdens het leggen van de eieren.
Anders word dit een straatje onder einde en kunnen wij je niet helpen.
Opmerking
-
@Josly: U zou eens op een vogelverkoopsite kunnen kijken.
@ Andre: Na de forumregeltjes nog eens te hebben nagelezen blijkt inderdaad dat de mogelijkheid tot wijzigen van berichten, door de plaatser zelf, niet meer mogelijk is na 1 uur.
Dit zou kunnen komen doordat er mensen zijn geweest die hun berichten bijna altijd wijzigden en zo de hele verhaallijn zoek raakte.
Voordeel lijkt mij ook dat de kans dat iemand tegen een boom heeft staan praten kleiner is geworden,
Ook voor de moderatoren is het handiger, dan hoeft er niet meer 24 uur terug te worden gekeken of er dingen zijn gewijzigd.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking