Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kleur gouldamadine?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• kleur gouldamadine?

hallo zijn er nog meer mensen die deze kleur hebben gekweekt of mij kunnen vertellen welke kleur dit is.
    heb er dit jaar weer een aantal gekweekt,mvg wim
    psde laatste is een gekochte vogel split oranjekop
    Bijgevoegde Bestanden

Hallo Leila

Voor zover ik kan zien zijn het allemaal wildkleur goulds.
    Op de eerste foto is het jong wat anders van kleur omdat deze nog niet door de rui heen is.

Opmerking

kleur gould

hallo,dit is dus wel een aparte kleur ,wand de vogel is deze kleur dus gebleven het lijkt op olijfgroen net als bij grasparkieten.
      heb dit jaar een paar poppen gekocht en daar zit er 1 bij met dezelfde kleur.heb ook ee naantal mannen gekweekt in een afwijkende kleur.
      het gaat over de eerste vogel dan hoor de andere zijn inderdaad nog niet op kleur en zijn volgens mij allemaal lichtgroen.
      mvg wim

Opmerking

Welke vogel hebben we het over op welke foto ?

Opmerking

foto 1

hallo,het gaat om de 1 e foto en dan de vogel met het zeg olijfgroene rugdek.
          had er vorig jaar 2 gekweekt helaas he tduurde erg lang voordat ze op kleur kwamen 1 jaar ongeveer.
          ze waren allebei op kleur en goed in conditie met een olijfgroenachtig rugdek en voordat ik goed en wel een mooie foto zou maken lagen ze binnen 2 weken na elkaar allebei dood helaas het is niet anders en gewoon doorgaan maar weer.
          ook hebben 2 keurmeesters er eens naar gekeken en die vonden het ook wel apart.
          het oude paar heb ik nog en daar heb ik dit jaar 6 jongen uit gekweekt waarvan er 2 mannen zijn met een oranjekop een lichtgroen rugdek en paarse borst en daar is het blauwerandje in de nek bijna paars van kleur geworden.
          deze kwamen in no time op kleur en zijn prima in conditie de oude man is nog wat in de rui en zal ze dan samen op de foto zetten en aan u laten zien.
          mvg wim

Opmerking

Working...
          X