Mededeling

Collapse
No announcement yet.

borst probleem

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• borst probleem

hallo kenners van goulds ik heb 2 mooie blauwe goulds zwartkop paarsborsten allebei mannen die vertonen op de paarseborst een spleetje wat is hier aan te doen ik hoor graag reacties

Heb je een foto?

O ja, je hoeft je tekst hier niet speciaal in het "vet" neer te zetten.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
      Heb je een foto?

O ja, je hoeft je tekst hier niet speciaal in het "vet" neer te zetten.
      sorrie voor de tekst ik heb geen foto

Opmerking

Sorry hoeft niet hoor, dik aangezette tekst wordt hier nog wel eens als wat schreeuwerig gezien. Welkom op dit forum trouwens.

Dat spleetje loopt dat van boven naar beneden door de borstveren en in het midden? Dan zal het gewoon de scheiding van veervelden kunnen zijn. Krijgen de vogels badwater? Dan zou het wel weer in de juiste plooi moeten komen.

Misschien kan je anders morgen of zo even een foto maken en daarna hier plaatsen? Een foto zegt soms zoveel meer.
        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
          Sorry hoeft niet hoor, dik aangezette tekst wordt hier nog wel eens als wat schreeuwerig gezien. Welkom op dit forum trouwens.

Dat spleetje loopt dat van boven naar beneden door de borstveren en in het midden? Dan zal het gewoon de scheiding van veervelden kunnen zijn. Krijgen de vogels badwater? Dan zou het wel weer in de juiste plooi moeten komen.

Misschien kan je anders morgen of zo even een foto maken en daarna hier plaatsen? Een foto zegt soms zoveel meer.
          het is gekomen nadat ik de vogels heb opgekooit voor de tt

Opmerking

Vogels voorzien van badwater of je kan ze eens deftig nat sproeien met een planten sproei. Die spleet om het zo te noemen zal dan verdwijnen.
            http://dewittn17.skyrock.com/

Opmerking

Working...
            X