Mededeling

Collapse
No announcement yet.

blauwfazantje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• blauwfazantje

Ik heb een vraag.

Ik heb straks een vogelkooi van 100x60x50cm daar komen twee kanaries in en mijn vraag is kan ik daar blauwfazantje bij in doen en ze laten kweken?
    Groeten Niels

Ik denk, dat het niet lukt Niels. Het is beter om met de blauwfazantjes in een aparte kweekkooi te gaan kweken.Heb daar zelf ook succes mee gehad.

Opmerking

oke, dat is dan minder. kunnen Bichenovastrilde, maskeramedines, of iets anders wel?
      Groeten Niels

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door niels be
        oke, dat is dan minder. kunnen Bichenovastrilde, maskeramedines, of iets anders wel?
        Eigenlijk had Drum nog een toevoeging erbij moeten zetten nl dat je kooi goed is voor je 2 kanaries maar dat daar niets meer bij kan.

Stel dat je 2 nestjes kanaries kweekt van zeg 4 jongen dan zit je ineens op 8+2 is 10 vogels in een kooi van 100x60x50,voel je waar ik heen wil?

Dus hou het gewoon bij je koppel kanaries en probeer daar eens wat uit te kweken en kijk dan verder,bijvb een grotere kooi dus lees voliere en schaf na een jaar die blauwfazantjes aan.

Denk ook aan het feit dat je geen blauwfazantjes kweekt op zaad en water en eivoer maar dat daar ook wat levend voer bij komt kijken.
        Ze zijn wat meer eisend dan kanaries.
        Mvg,
        Kingfisher.

Opmerking

oke, dan weet ik wat ik moet doen. alleen mijn kanaries erin doen. bedankt voor je mening
          Groeten Niels

Opmerking

Working...
          X