Oorspronkelijk geplaatst door glansekstertje
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
!@# $% tegenslag dat ik heb
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door andre 44kan ook zijn dat ze geen verzekering heeft
als ze betaald en dat er een andere deur in komt zodat het niet weer kan geburen is het toch klaar alleen jammer van de vogels
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door jelmertjuhh11Dat is waar, maar het is niet mogelijk dat ze geen verzekering heeft, want iedereen in Nederland is verplicht WA verzekerd. Hierdoor dek je altijd de schade die je maakt bij een ander. De verzekering is dus speciaal voor dit soort incidenten, maar dat moet ze zelf maar weten.
Denk het niet.Mvg,
Kingfisher.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door jelmertjuhh11en ze wil niet via de verzekering omdat? Ze weet hoeveel de vogeltjes haar gaan kosten??
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door eleOmdat een BA-verzekering (burgerlijke aansprakelijkheidsverzekering)(=Belische versie van een Wettelijke Aansprakelijkheids-verzekering) niet verpicht hoeft te zijn in Belgie??
enkel voertuig verzekeringe en brand verzekering is hier verplicht wij zelf hebben wel alle verzekeringe hoor
Opmerking
-
Hallo, in Belgie heet dat inderdaad familiale verzekering en is niet verplicht. Ik heb trouwens een sterk vermoeden dat deze niet tussenkomt bij dergelijk geval van schade. Een kat mag immers vrij rondlopen in tegenstelling met een hond, waardoor de verantwoordelijkheid niet bij de verzekerde kan gelegd worden. Ik zou het in ieder geval eens navragen bij mijn eigen verzekeringsagent voordat ik de verzekering inschakel.
grtjs
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door arickxHallo, in Belgie heet dat inderdaad familiale verzekering en is niet verplicht. Ik heb trouwens een sterk vermoeden dat deze niet tussenkomt bij dergelijk geval van schade. Een kat mag immers vrij rondlopen in tegenstelling met een hond, waardoor de verantwoordelijkheid niet bij de verzekerde kan gelegd worden. Ik zou het in ieder geval eens navragen bij mijn eigen verzekeringsagent voordat ik de verzekering inschakel.
grtjs
reden hier voor is de poes was in mijn bezit ze heeft zich zelf gevange en had een bandje aan met id kokertje
gr
bruno
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking