Mededeling

Collapse
No announcement yet.

!@# $% tegenslag dat ik heb

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door glansekstertje
    dat kan gebueren haha iedereen kan foutjes maake
    maar heb onder tussen de buurvrouw gesprooken en ze heeft ge vraagt dat ze de vogels kan vergoeden waar ik blij voor ben natuurlijk en heb ook gezecht van kijk ga via de verzekering maar dat wil ze niet ze wil gewoon alle vogels vergoeden die dood zijn door haar poesje
    groeten
    bruno
    en ze wil niet via de verzekering omdat? Ze weet hoeveel de vogeltjes haar gaan kosten??

Opmerking

kan ook zijn dat ze geen verzekering heeft
      als ze betaald en dat er een andere deur in komt zodat het niet weer kan geburen is het toch klaar alleen jammer van de vogels

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door andre 44
        kan ook zijn dat ze geen verzekering heeft
        als ze betaald en dat er een andere deur in komt zodat het niet weer kan geburen is het toch klaar alleen jammer van de vogels
        Dat is waar, maar het is niet mogelijk dat ze geen verzekering heeft, want iedereen in Nederland is verplicht WA verzekerd. Hierdoor dek je altijd de schade die je maakt bij een ander. De verzekering is dus speciaal voor dit soort incidenten, maar dat moet ze zelf maar weten.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door jelmertjuhh11
          Dat is waar, maar het is niet mogelijk dat ze geen verzekering heeft, want iedereen in Nederland is verplicht WA verzekerd. Hierdoor dek je altijd de schade die je maakt bij een ander. De verzekering is dus speciaal voor dit soort incidenten, maar dat moet ze zelf maar weten.
          Weet je het zeker, het is verplicht maar is iedereen dit ook?
          Denk het niet.
          Mvg,
          Kingfisher.

Opmerking

Omdat een BA-verzekering (burgerlijke aansprakelijkheidsverzekering)(=Belische versie van een Wettelijke Aansprakelijkheids-verzekering) niet verpicht hoeft te zijn in Belgie??

Opmerking

ik wil ze niet de kost geven die niet verzekerd zijn

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door jelmertjuhh11
                en ze wil niet via de verzekering omdat? Ze weet hoeveel de vogeltjes haar gaan kosten??
                neee ze heeft al paar voor valetjes gehad dit jaar blijkbaar en dat is hier in belgie blijkbaar wel een probleem als je paar aan giftes doet dan word je buiten gekipert bij de verzekering

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door ele
                  Omdat een BA-verzekering (burgerlijke aansprakelijkheidsverzekering)(=Belische versie van een Wettelijke Aansprakelijkheids-verzekering) niet verpicht hoeft te zijn in Belgie??
                  hey ele bij ons is dat de familiaale verzekering en is niet verplicht in belgie
                  enkel voertuig verzekeringe en brand verzekering is hier verplicht wij zelf hebben wel alle verzekeringe hoor

Opmerking

Opmerking

Hallo, in Belgie heet dat inderdaad familiale verzekering en is niet verplicht. Ik heb trouwens een sterk vermoeden dat deze niet tussenkomt bij dergelijk geval van schade. Een kat mag immers vrij rondlopen in tegenstelling met een hond, waardoor de verantwoordelijkheid niet bij de verzekerde kan gelegd worden. Ik zou het in ieder geval eens navragen bij mijn eigen verzekeringsagent voordat ik de verzekering inschakel.
                      grtjs

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door arickx
                        Hallo, in Belgie heet dat inderdaad familiale verzekering en is niet verplicht. Ik heb trouwens een sterk vermoeden dat deze niet tussenkomt bij dergelijk geval van schade. Een kat mag immers vrij rondlopen in tegenstelling met een hond, waardoor de verantwoordelijkheid niet bij de verzekerde kan gelegd worden. Ik zou het in ieder geval eens navragen bij mijn eigen verzekeringsagent voordat ik de verzekering inschakel.
                        grtjs
                        hey het is zo als je kunt aantoone zo als ik dat het wel via de verzekering kan hoor dat had ik ook al na gevraagt bij mijn verzekeringsagent
                        reden hier voor is de poes was in mijn bezit ze heeft zich zelf gevange en had een bandje aan met id kokertje
                        gr
                        bruno

Opmerking

Working...
                        X