Mededeling

Collapse
No announcement yet.

!@# $% tegenslag dat ik heb

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• !@# $% tegenslag dat ik heb

waarom waarom !!!!! ik sta van morgent op en ga naar mij kweekruimte voor mijn tabak gaan te haalen wat zie ik heb niet een kopel vogels in een kooi zitten maar een mooi katinetje ^&*! ze heeft maar liefst 12 vogels afgemaakt waaronder mijn favorietjes binschnow st helafazantjes doornastride en zo voort
    ik heb ze maar in de kweek kooi laten zitten tot mijn grote verbazing had deze katin een halsbandje om met een id kokertje doe dit open wat zie ik het is de katin van de buurvrouw die 2 dueren verder woond dan wij ben is benieuwt wat ze van avond gaat vertelen dat ik haar katin terug breng en ga zegen dat ze voor 100derde eurokes schade heeft aan gebracht bij mij
    groeten bruno

Heel triest natuurlijk, een nare ervaring.

Maar... je hoort natuurlijk wel zelf te zorgen dat je vogels onbereikbaar en veilig zijn voor roofdieren. Nu is het een kat, maar elk ander roofdier had er dus ook bijgekund.
    Een harde les...
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

Opmerking

Zeer zeer jammer Bruno, heb je al foto's genomen voor bewijs?
      Je zou ook je eigen verzekering kunnen bellen met de vraag hoe te handelen.

Veel sterkte.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
        Heel triest natuurlijk, een nare ervaring.

Maar... je hoort natuurlijk wel zelf te zorgen dat je vogels onbereikbaar en veilig zijn voor roofdieren. Nu is het een kat, maar elk ander roofdier had er dus ook bijgekund.
        Een harde les...
        ja dat is waar maar ze is dus gewoon door de horegaas van de deur geraakt nu maar veranderen met vogeldraad blijkbaar en normaal doe ik de duer snachts op slot maar met de warmte was de hoofd duer blijven open staan en ja ze heeft de horregaas gewoon stuk gemaakt

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door ele
          Zeer zeer jammer Bruno, heb je al foto's genomen voor bewijs?
          Je zou ook je eigen verzekering kunnen bellen met de vraag hoe te handelen.

Veel sterkte.
          nee Ele, heb de poes hier nog bij mij en de vogels ligen alle nog in de kooi heb een vriend van mij die bij de politie werkt gebeld en is langs geweest voor het vast te stellen zo danig ik bewijs heb

Opmerking

WA

Er van uitgaande dat de eigenaar van de poes een Wettelijk Aansprakelijkheidsverzekering (WA) heeft afgesloten zou er (financieel) niet al te veel aan de hand moeten zijn. Wel heel zielig voor de vogels, reden temeer om je wat van de adviezen van Ton Koek aan te trekken. Zorg dat je vogels veilig zitten!

Groet,

Rob.

Opmerking

Heel triest allemaal.
              Bij mij hangt er voor de deur open of dicht altijd
              nog een overspanningsnet. Geen kat die zich daaraan waagt.
              Vr.groeten van
              Antoni

homepage:
              http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

Opmerking

Het blijft heel erg rot natuurlijk.
                Ik zou zelf ook gedacht hebben dat een hor afdoende was.

Succes met de afhandeling en onthoud; vriendelijkheid en redelijkheid leveren vaak het meeste op.
                Groet Ton,
                www.allevogels.nl

Opmerking

accident

Per ongeluk is dit onderwerp enige tijd gesloten geweest. Met excuus.......

Groet,

Rob.

Opmerking

aan de borrel

Gloten geweest. Zeker aan de borrel. Goede reden trouwens, het gebeurt maar een keer per jaar (verjaardag, he)

Heel triest Glansekstertje. En zoals Ton als zei, wie zou niet gedacht hebben dat een hor voldoende was. Hoop dat het allemaal toch nog redelijk -financieel - goed komt. In idder geval good luck.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door RobK

Groet,

Rob.
                      dat kan geburen

Opmerking

Nooit leuk z'n ervaring, erg jammer voor de vogels en voor jouw. Hoop dat het op een goede en nette manier wordt opgelost.
                        Succes ermee
                        groetjes
                        Heidi

Neem eens een kijkje op mijn site.
                        http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

Opmerking

ben wel benieuwd hoe het nu is afgelopen met de schade

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door RobK

Groet,

Rob.
                            dat kan gebueren haha iedereen kan foutjes maake
                            maar heb onder tussen de buurvrouw gesprooken en ze heeft ge vraagt dat ze de vogels kan vergoeden waar ik blij voor ben natuurlijk en heb ook gezecht van kijk ga via de verzekering maar dat wil ze niet ze wil gewoon alle vogels vergoeden die dood zijn door haar poesje
                            groeten
                            bruno

Opmerking

Hi Bruno. Onder de omstandigheden toch een heel goed slot op het verhaal.
                              Een goede buur is beter dan een verre vriend. I love happy endings.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland

Opmerking

Working...
                              X