Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gemiddelde prijs zilverbekjes?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Treursijs
    vogels van bij een handelaar zijn wel geen TT vogels

vogels van een handelaar zijn wel TT-vogels....
    vogels van een handelaar zijn geen TT-vogels....
    vogels bij een handelaar zijn wel TT-vogels....
    vogels bij een handelaar zijn geen TT-vogels....

Beetje samengevat: we mogen concluderen dat bij een handelaar wel en geen TT-vogels kunnen zitten en worden aangeboden. In ieder geval is het niet zo dat bij de handel per definitie uitsluitend mindere vogels zitten.

Uitgangspunt was de vraag wat de gemiddelde prijs is van zilverbekjes... lijkt me wat moeilijk te berekenen.
    Voor mutanten zoals bleekrug, donkerbuik bleekrug, opalen etc. zal meer betaald moeten worden; een handelaar is ook niet achterlijk.
    En voor de rest: het is maar net wat de koper er voor over heeft en wat de verkoper er voor wil hebben. En daar kan lang over onderhandeld en geneuzeld worden... En vergeet niet dat tussen inkoop,- en verkoopbedrag vaak meer dan 100% verschil zit. Handel is handel....

gr
    Hans.
    Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

Vind ik wel knap gezegd
      http://dewittn17.skyrock.com/

Opmerking

Graag gedaan.

Hans
        Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

Gut, en ik maar denken dat het een vrij makkelijke vraag was...

Opmerking

MSS een probleem waar je mee zit is dat je geen onverwante koppels aan de man kan brengen. Zou het een stuk makkelijker maken voor de verkoop.

losse vogels is altijd moeilijk om te verhandelen. Zeker als je geen TT kwaliteit kan aanbieden.

Mss een te snelle afleiding omdat je niet gericht kweekt.

Dus dan blijft wss enkel de optie handelaar over of biedingen van mensen.

Even een tip, contacteer verschillende handelaars dan kan er een betere prijs uitrollen

Uit u uitleg begrijp ik dat je zowel wildkleur als donkerbuik hebt. foto"s zou meer duidelijkheid geven

Opmerking

Working...
            X