Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweek kooi teugelastrilde, hoe groot ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Antoni Hopmann
    Leuke, dat je Napoleonnetjes hebt gekweekt in een "gewone" broedkooi.

Teugelastrildes is natuurlijk wel even andere koek.
    Die moeten gewoon ruimte hebben i.v.m. vervetting.
    Dat is een "must". Het is niet alleen een kwestie van kweken,maar ze
    moeten wel blijven leven.
    Waarom zijn teugels andere koek dan napoleonnetjes???

Opmerking

Omdat het andere vogeltjes zijn!!!
      groetjes
      Heidi

Neem eens een kijkje op mijn site.
      http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

Opmerking

ik deelde dit omdat DiMario vroeg of er mensen waren die ervaring hadden met Teugelastrildes maar hij vroeg ook naar Napoleonnetjes en St. Helenafazantjes.

begrijpelijk, in zijn situatie had ik hetzelfde gevraagd omdat de kans groter is dat je een reactie krijgt en omdat deze vogels op zich best goed te vergelijken zijn.

tuurlijk zijn het andere vogels. laten we dat voorop stellen

maar ach, wanneer je, laten we zeggen, in het bezit bent van een koppel witstuitbronzemannen ga je niet vragen, wie heeft hier ervaring mee. waarom? omdat vrijwel niemand ze heeft. wat je dan vraagt is, wie heeft er ervaring met spitsstaarbronzemannen waarom? omdat deze vogels heel dicht bij elkaar staan dus zal de verzorging ongeveer gelijk zijn.

dit is ook het geval bij DiMario

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door van Tuijl
          ik deelde dit omdat DiMario vroeg of er mensen waren die ervaring hadden met Teugelastrildes maar hij vroeg ook naar Napoleonnetjes en St. Helenafazantjes.

begrijpelijk, in zijn situatie had ik hetzelfde gevraagd omdat de kans groter is dat je een reactie krijgt en omdat deze vogels op zich best goed te vergelijken zijn.

tuurlijk zijn het andere vogels. laten we dat voorop stellen

maar ach, wanneer je, laten we zeggen, in het bezit bent van een koppel witstuitbronzemannen ga je niet vragen, wie heeft hier ervaring mee. waarom? omdat vrijwel niemand ze heeft. wat je dan vraagt is, wie heeft er ervaring met spitsstaarbronzemannen waarom? omdat deze vogels heel dicht bij elkaar staan dus zal de verzorging ongeveer gelijk zijn.

dit is ook het geval bij DiMario
          Precies, dat was mijn redenatie ook!

Opmerking

en toch ben ik benieuwd hoe het bij dimario is vergaan tot nu toe.
            wil dan ook wel weten hoe het met de teugels gaat.
            Groeten, Ben

Opmerking

tja dat heb je niet zelf in de hand, DiMario zal zelf moeten reageren

misschien een mail sturen? als je een PB stuurt krijgt hij daar ook een mail van in zijn mailbox (correct me if I'm wrong)

Opmerking

Working...
              X