Oorspronkelijk geplaatst door Antoni Hopmann
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kweek kooi teugelastrilde, hoe groot ?
Collapse
X
-
Omdat het andere vogeltjes zijn!!!
Opmerking
-
ik deelde dit omdat DiMario vroeg of er mensen waren die ervaring hadden met Teugelastrildes maar hij vroeg ook naar Napoleonnetjes en St. Helenafazantjes.
begrijpelijk, in zijn situatie had ik hetzelfde gevraagd omdat de kans groter is dat je een reactie krijgt en omdat deze vogels op zich best goed te vergelijken zijn.
tuurlijk zijn het andere vogels. laten we dat voorop stellen
maar ach, wanneer je, laten we zeggen, in het bezit bent van een koppel witstuitbronzemannen ga je niet vragen, wie heeft hier ervaring mee. waarom? omdat vrijwel niemand ze heeft. wat je dan vraagt is, wie heeft er ervaring met spitsstaarbronzemannen waarom? omdat deze vogels heel dicht bij elkaar staan dus zal de verzorging ongeveer gelijk zijn.
dit is ook het geval bij DiMario
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door van Tuijlik deelde dit omdat DiMario vroeg of er mensen waren die ervaring hadden met Teugelastrildes maar hij vroeg ook naar Napoleonnetjes en St. Helenafazantjes.
begrijpelijk, in zijn situatie had ik hetzelfde gevraagd omdat de kans groter is dat je een reactie krijgt en omdat deze vogels op zich best goed te vergelijken zijn.
tuurlijk zijn het andere vogels. laten we dat voorop stellen
maar ach, wanneer je, laten we zeggen, in het bezit bent van een koppel witstuitbronzemannen ga je niet vragen, wie heeft hier ervaring mee. waarom? omdat vrijwel niemand ze heeft. wat je dan vraagt is, wie heeft er ervaring met spitsstaarbronzemannen waarom? omdat deze vogels heel dicht bij elkaar staan dus zal de verzorging ongeveer gelijk zijn.
dit is ook het geval bij DiMario
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking