ik heb een nest jonge mex nonpareils, nu vraag ik me af hoe lang ik deze vogels bij elkaar kan houden voordat ze van elkaar bescheiden moeten worden. Mij is bekend dat vooral mannen niet bij elkaar gehouden kan worden maar dat zie je niet als ze zo jong zijn. Na hoeveel weken worden ze agressief.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mex. Nonpareils jongen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door pootjeik heb een nest jonge mex nonpareils, nu vraag ik me af hoe lang ik deze vogels bij elkaar kan houden voordat ze van elkaar bescheiden moeten worden. Mij is bekend dat vooral mannen niet bij elkaar gehouden kan worden maar dat zie je niet als ze zo jong zijn. Na hoeveel weken worden ze agressief.
Als je bij zoeken Nonpareil had ingetikt blijkt dat er diverse topics over deze vogel zijn. Bij het doorlezen daarvan vind je ook gelijk je antwoord. Succes!
-
Oorspronkelijk geplaatst door pootjeik heb een nest jonge mex nonpareils, nu vraag ik me af hoe lang ik deze vogels bij elkaar kan houden voordat ze van elkaar bescheiden moeten worden. Mij is bekend dat vooral mannen niet bij elkaar gehouden kan worden maar dat zie je niet als ze zo jong zijn. Na hoeveel weken worden ze agressief.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking