Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nest van de Spitsstaartamadine

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Nest van de Spitsstaartamadine

Is het ook wel een koppel? In het begin had ik ook veel eieren maar van broeden kwam niets terecht. Op enig moment heb ik het "koppel" gebroken en een ander erbij gezet. Zie daar het probleem was opgelost. Het bleken namelijk twee vrouwtjes te zijn. Maar soms kan een koppel ook niet klikken dus altijd even uitproberen.
    Jo

Opmerking

Hahaha. Zijn 2 poppen.
      Vr.groeten van
      Antoni

homepage:
      http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

Opmerking

ik dacht in het begin ook dat ik een koppel spitsstaarten had, maar het waren 2 poppen ik had 9 eitjes in 1 nest en 2 eitjes per dag dus dat kon niet. toen heb ik er een man bij gekocht ik merkte het verschil direct want hij begon te zingen in de auto en dat had ik van mijn poppen niet gehoord.

nou zou je zeggen dat 1 man bij 2 poppen niet gaat altans bij spitsstaarten.
        in het begin zaten de poppen elkaar constant achterna maar, na een week ging het al beter. er kwam al snel een nestje van 1 pop met 5 bevruchten eitjes een week later had ik ook van het andere popje 4 bevruchten eieren. omdat het ene popje veel zat te broeden ging de man veel met het andere popje om en toen heeft die haar bevrucht.

uiteindelijk heb ik van allebij de poppen 3 jonge op stok gekregen en dat gaat nu prima ze zitten nog in het jeugdkleed.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Antoni Hopmann
          Hahaha. Zijn 2 poppen.
          Als het 2 poppen zouden zijn waarom zouden ze dan op elkaar springen?
          En de 1 balts? en de andere hoor je niet?

Opmerking

Working...
          X