He Teunie, als je de mogelijkheid hebt om je vogels apart te zetten, dan is het al opgelost en zit je dadelijk niet met bergen jonge zebravinkjes.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eerste jongen zijn weg ;-(
Collapse
X
-
-
Op het verdere ringenverhaal ga ik niet reageren daar dit niet relevant is voor de rest van dit topic.
Teunie ben je al eerder op de beurs in Zwolle geweest? Het is een heel grote beurs/markt. Ik ben er ook een aantal keren geweest en je kijkt je de ogen uit, zoveel vogels. Bij sommige kramen laat de huisvesting te wensen over.
Wat Loodje zegt klopt. Als je de zebra's tijdelijk uit elkaar kunt halen zit je inderdaad niet met bergen jongen. Zo krijgen de ouders, met name de pop ook even rust.
Gr.
Opmerking
-
beurs zwolle
Nou teunie, eerst bij zebravinken kijken is geen optie op de vogel(beurs) markt in zwolle. Hier zitten volgens mij miljoenen vogels kris kras door elkaar. Kijk maar eens hoe groot de ijsselhallen zijn! Maar moe ben je zeker na een aantal gangpaden te hebben afgewerkt
Opmerking
-
dank je
Hoi klooster,
Ja ik weet hoe groot de ijsselhallen zijn, en hoe klein vogels kunnen zijn.
Misschien moet ik dan maar oordopjes meenemen?
Er is vast meer te zien dan alleen vogels. Ik ben ook dol op boeken en zo.
ben jij er al eens geweest, vertel en dan maar iets over als je zin hebt.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teunie ZwolleHoi klooster,
Ja ik weet hoe groot de ijsselhallen zijn, en hoe klein vogels kunnen zijn.
Misschien moet ik dan maar oordopjes meenemen?
Er is vast meer te zien dan alleen vogels. Ik ben ook dol op boeken en zo.
ben jij er al eens geweest, vertel en dan maar iets over als je zin hebt.
Zo kun je onderdelen kopen voor voilaire's tot voer, boeken etc.
maar het is daar zo onwijs druk, maar zeker intressant en ga er ook zeker heen!
Hoop dat ik daar mijn gewenste aankopen zal gaan doen waar ik eigelijk al wel zeker van ben!
Opmerking
-
Hai Uil
Hey Uiltje,
Nou dat wordt genieten op de beurs dan, en even sparen
Moet even iets leuks vertellen.
Vandaag zijn er dus 2 jongen uitgevlogen, nou ja gevallen zag ik de tweede keer, LOL
Vanavond heb ik geprobeerd ze weer in het nest te zetten bij de broertjes voor de nacht.
De tweede is er wel in gebleven maar de eerste, de lichte, te zien als avatar, wilde er niet meer in, voelt zich al volwassen geloof ik
Dus die zag ik er weer uit kukelen.
Wel een komisch gezicht hoor en hij kon het wel hebben hoop ik, want hij viel toch een meter ongeveer.
Dus scharrelen en van de ene kant naar de andere kant springen.
een gevlochten nestje op de bodem neergezet, maar nee hoor, hij wil op een tak zitten, dus toch op stok gaan slapen.
Wat een lekker eigenwijs ding.
Pa en ma slapen samen in een slaapnest, en laten het grut nu alleen slapen en dat kan met deze temperatuur zeker!
Echt ze hebben soms de snavel los van de warmte. Het is hier verdorie nog 26,5 graden binnen dus een flinke bui is heel erg welkom.
Tot zover even de capriolen van de 2 jongen, die echt kleiner zijn dan de jongen van Beauty die echt forser is.
Opmerking
-
klooster
Hey Klooster,
Heb je wel prive een mail gestuurd maargeen antwoordgehad
het kan zijn dat het het adres van je werk is?
leuk dat je in zwolle woont
wie weet kunnen we elkaars vogels eens bekijken
vogelpraat is altijd leuk
mail me nog even als je wilt prive
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking