Mededeling
Collapse
No announcement yet.
zwartkop groenling
Collapse
X
-
Ze kunnen gekruist worden met kanaries, maar wat ik heb horen zeggen is dat geen interessante kruising is. Maar van kruisings ken ik niets.
Heb zelf zwartkopgroenvinken en het zijn zeer makkelijke vogels die perfect buiten gehouden kunnen worden. Bij mij zitten ze buiten in een tocht en vochtvrij verblijf. Ik geef ze als voeding gewoon een wildzangmengeling.
De prijzen zijn rond de 90 a 100 euro voor een koppel.
Ik ben zelf nog op zoek naar mutaties hiervan, dus als iemand een tip heeft hoor ik het graag!
Opmerking
-
mutanten
hoezo kan je met mutanten niet mee spelen pmdat ze niet gevraagd zijn ?????
je kan ze gewoon insturen en ze worden gekeurd alnaar gelang ze genoeg kenmerken hebben van de zwartkopgroenling.
zie je echt bastaard kenmerken dan krijg je daar bemerkingen op.
mvg
Opmerking
-
Waarvoor zou je mutanten van deze soorten niet in kunnen zenden?
Voor zover ik weet zullen in eerste instantie niet meedingen naar de prijzen maar wel gekeurd worden en worden ze 5 jaar achtereen gebracht dan kan er een aanvraag ingediend worden tot erkenning van deze soort/mutatie.
Kan me vergissen maar dan wordt ik wel verbeterdMvg,
Kingfisher.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door kingfisherWaarvoor zou je mutanten van deze soorten niet in kunnen zenden?
Voor zover ik weet zullen in eerste instantie niet meedingen naar de prijzen maar wel gekeurd worden en worden ze 5 jaar achtereen gebracht dan kan er een aanvraag ingediend worden tot erkenning van deze soort/mutatie.
Kan me vergissen maar dan wordt ik wel verbeterd
Het is jammer dat mensen erin geloven dat niet erkende mutaties niet mogen deelnemen. Ik zou zeggen binnen sturen die handel en je zal ze binnenkort als herkent zienDe nbvv moet ze eerst paar keer zien verschijnen en dan weten ze dat ze moeten herkennen omdat mensen met ze willen gaan werken.
succes!
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking