Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Aziatische prachtvinken
Collapse
X
-
prijs
als je de vogels te duur vind kun je natuurlijk met goedkopere vogels beginnen oa zebravinken, zilver of loodbehjes, japanse meeuwen daar mee kweken en van de opbrengst duurdere soorten aanschaffen. Lijkt me als je met vogels zowiezo beter om ervaring op te doen, beter een goedkoop vogeltje verliezen dan een duur ook al blijft dat altijd jammer.
-
Oorspronkelijk geplaatst door lambert46518als je de vogels te duur vind kun je natuurlijk met goedkopere vogels beginnen oa zebravinken, zilver of loodbehjes, japanse meeuwen daar mee kweken en van de opbrengst duurdere soorten aanschaffen. Lijkt me als je met vogels zowiezo beter om ervaring op te doen, beter een goedkoop vogeltje verliezen dan een duur ook al blijft dat altijd jammer.
Opmerking
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door KornelisIk weet niet echt wat een koppel tijgervinken kost momenteel, maar dat zijn wel aziatische vogels.
Voorwaarde is echter een vorstvrij nachthok denk ik.
Wat de papegaaiamadines betreft, vind ik met name de roodkop beresterk.
Gr.
Is een spitsstaartbronzeman niet wat? Of andere bronzemannetjes. Zijn nog wel een beetje betaalbaar en brengen als het goed is ook nog aardig jongen groot.
mvg,
SibrandVogels vervelen je nooit. Al is het buiten of binnen.
Opmerking
-
@Leffe: Houd je die best in groep of per koppel? En wat is de prijs zoal? (driekleurpapegaaiamadine)
@Sibrand: Moet je die in groep houden?
@jelmertjuhh11: Ik dacht toch echt dat japanse meeuwen van bronzemannetjes en muskaatvinken zijn voortgekomen, ik vind ze trouwens ook niet echt op nonnen lijken.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin1996@Leffe: Houd je die best in groep of per koppel? En wat is de prijs zoal? (driekleurpapegaaiamadine)
@Sibrand: Moet je die in groep houden?
@jelmertjuhh11: Ik dacht toch echt dat japanse meeuwen van bronzemannetjes en muskaatvinken zijn voortgekomen, ik vind ze trouwens ook niet echt op nonnen lijken.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking