Mijn goulds hadden 5 eitjes waarvan eerst 1 is verdwenen. en waarvan er jammer genoeg maar 1 uitgekomen is. nu heb ik dat jong dood op de grond van de broedkooi teruggevonden. Hebben mijn goulds hem uit het nest gegooit? zoja wat kan hiervan de oorzaak zijn?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
goulds gooit jong uit nest
Collapse
X
-
Hallo'
kijk ook ook eens naar de nagels van de man en de pop of die niet te lang zijn ,dat kan ook een oorzaak zijn.Weet je zeker dat je natuurbroed hebt ?
ook daar wil het wel eens mis gaan en zeker als het de eerste keer is als deze vogels jongen krijgen.
Mochten ze nog een ronde doen hou dan eens goed in de gaten zodra de jongen zijn uitgekipt wie van de ouder vogels evt verantwoordelijk is voor het uitgooien van de jongen,de dader er uitvangen en na het ringen weer terug plaatsen ,wel even in de gaten houden wat er gebeurd,mocht hij of zij de jongen er weer uitgooien dan deze niet meer voor de kweek gebruiken,
m.vr.gr. Harrym.vr.gr. Harry
Opmerking
-
een paar mogelijk heden ,ik heb er namelijk ook last van gehad .
geef je dierlijk ei voer want het is meestal de man die het doet .
en bij mij waren de jongen al geringt toen deed de man het nog het is meestal een teken dat de man te fel is ,ik heb de man uitgevangen en in een baby kooitje gedaan en aan de buitenkant van de broedkooi gehangen dan kan hij de pop wel zien maar niet er bij, en de pop brengt ze nu voorbeeldig groot een nestje van 5 jongen als ik niets had gedaan dan had ik niets want hij had er al 3 uit gegooit .
we hebben het wel over goulds waar ik het bij heb gedaan .
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking