Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke kleur gould ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• welke kleur gould ?

heb een tijdje geleden een aantal goulds gekocht.daar zat deze man ook bij.de verkoper vertelde mij dat het een cinnamon is.ik heb hier echter mijn twijfels over.weet iemand misschien welke kleur dit is ??? en met welke kleur kun je deze koppelen ?
    alvast bedankt
    Bijgevoegde Bestanden
    Leer van andermans fouten want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken
    have a nice day

ik vind de foto minder van kwalitiet maar hij is licht groen achter op de rug zoals ik van uw foto zie zelfde als de eerste foto die ik bij voeg dan is dit een pastel
    foto 2 zijn de gewone wildkleur hoe zie je dat door de donkere groene kleur achter op de rug

Opmerking

cinnamon

Hallo,

Een betere foto kan meer duidelijkheid geven, maar ik sluit een cinnamon niet uit hoor.

Al worden deze niet zo veel in de handel aangeboden.

Gr Arjan

Opmerking

natuurkweker : het rugdek ziet er hetzelfde uit als bij jouw eerste foto.
        mijn vogel is alleen geen zwart-of roodkop,maar hij heeft een blauwige kop
        Leer van andermans fouten want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken
        have a nice day

Opmerking

Ik heb je foto's gezien, ze zijn niet helemaal duidelijk maar cinamon ??? neen.
          Sorry maar voor mij is het een slechte groen pastel

Opmerking

als ik op het forum verder zoek op pastel groen denk ik dat je inderdaad gelijk hebt ygiszyna.de kwaliteit van de foto's is inderdaad niet zo best.het groen is in het echt ook mooier op de foto.ik ben er in ieder geval blij mee ook al zou het dan een slechte pastel groene zijn !! in ieder geval bedankt
            have a nice day

Opmerking

Working...
            X