Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Melba astrilde/ bonte astrilde

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

melba

kweek van melba vrij eenvoudig, als je de volgende regels in acht neemt,
    niet meer dan een koppel in een vluchtje met voldoende schuil gelegenheid voor de pop, lang nestmatriaal verstrekkenen tevens honden of paardenhaar.
    veel universeelvoer met MIERENPOPPEN, TUBIFEX en FIJN GEMALEN RUNDERHART daarbij een goede graszaden mengeling .

Opmerking

Hallo Lambert, kun je wat meer vertellen
      Zoals je het nu vertelt lijkt het allemaal zo eenvoudig.
      Kweek je ze en kweek je ze dan binnen in wat voor verblijven etc.

Opmerking

momenteel niet

momenteel kweek ik ze niet omdat mijn buren zo leuk waren wiet te gaan kweken met als gevolg dat ik schade ondervonden heb door wateroverlast ligt mijn kweek helemaal stil. ik heb ze wel gekweekt en veel geluk gehad met een koppel terwijl 2 andere koppels niets deden, ze zaten apart in een vluchtje van een kubieke meter. met mijn voedermethode heb ik wel al diverse soorten amaranten , witwangmeesastrilde nonparaels etc groot gekregen

Opmerking

Ok balen.
          Hoe voer je? tubifex levend 9zoals ik ze vroeger voor het aquarium haalde of diepvries(meen tenminste dat ik die ook gezien heb) en het hart, waarmee doe je dat gewoon de blender, hoeveelheden?
          Mixen met elkaar? In water?

Opmerking

redrunners

is het met redrunners niet beter, wat betreft de voedingswaarde. er stond in apeldoorn een stand, en daar stonden ze toch ook met redrunners (dacht ik) en de voedingswaarde daarvan was veel beter, in vergelijk met bijvoorbeeld pinkies en meelwormen.
            groeten Ton
            mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Working...
            X