Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Leeghalen nest gould

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Leeghalen nest gould

Hallo,

Ik heb een koppel goulds die na het leggen van 1 ei het de volgende dag uit het nest gooien en kapot maken. Dit is al een aantal keer gebeurd bij het zelfde koppel. Wat zou dit kunnen zijn

Oorspronkelijk geplaatst door A. den Hoed
    Hallo,

Ik heb een koppel goulds die na het leggen van 1 ei het de volgende dag uit het nest gooien en kapot maken. Dit is al een aantal keer gebeurd bij het zelfde koppel. Wat zou dit kunnen zijn
    Hallo,

het kan zijn dat dat koppel geen natuurbroed is, of misschien te jong, en er bestaat ook nog een mogelijkheid dat het mannetje te veel bv eivoer krijgt en daardoor alle eitjes eruit gooit.

Hoe vaak is dit nu gebeurt dan?

Gr Polly

Opmerking

Het is nu drie keer gebeurd, smorgens een ei en de volgende ochtend is het ei verdwenen het ligt dan kapot op de bodem. Het koppel is ruim een jaar oud en de pop is broedrijp.

Opmerking

ik sluit me aan bij polly ik denk dat de vogels geen natuurbroed zijn
        en dit gedrag vertonen maar wat bedoeld uw mijn broedrijp vogels zijn vaker broedrijp met een jaar maar kan ook zijn dat ze er toch niet klaar voor zijn
        en wie doet het de man of de pop die de eitjes eruit gooien ??

Opmerking

reaktie

Wat voor nestkast en nestmateriaal gebruik je eigenlijk en zijn de nageltjes geknipt?
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Working...
          X