Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kortstaartpapegaaiamadines

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

eens

ik ben het met Babbes eens, maar Patrick geloof ik ook als vogelliefhebber. het komt mij wat raar over om dan hier te vragen wat het nu waard is.
    groeten Ton
    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Waarde vogels

Beste Patrick,

Dat ik wat tegen handelaren zou hebben is een misverstand. Integendeel. Maar kom ervooruit.
      Wel tegen mensen, die zich als liefhebber/kweker voordoen en als handelaar, die er wat voor de ''hobby'' bijverdiend met vragen komen over de waarde van bepaalde vogels. Ik misgun jou je bijverdienste in het geheel niet, maar wel de manier waarop je vist hoeveel wij er als liefhebber voor over zouden hebben.
      Vandaar, dat ik jouw vraag niet beantwoordde.Ik lees n.l. veel advertenties en dan vallen bepaalde dingen je gewoon op.
      Ik wens je alle succes met de handel.

Met vr. goet,
      Drum.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Patriick
        Ik ga proberen er een paar jongen van te krijgen
        Helemaal gelijk in Patriick
        Pieter G. van der Ploeg
        Kweeknummer - 6NUM
        E - pgvdploeg @ gmail.com

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Drum
          Beste Patrick,

Dat ik wat tegen handelaren zou hebben is een misverstand. Integendeel. Maar kom ervooruit.
          Wel tegen mensen, die zich als liefhebber/kweker voordoen en als handelaar, die er wat voor de ''hobby'' bijverdiend met vragen komen over de waarde van bepaalde vogels. Ik misgun jou je bijverdienste in het geheel niet, maar wel de manier waarop je vist hoeveel wij er als liefhebber voor over zouden hebben.
          Vandaar, dat ik jouw vraag niet beantwoordde.Ik lees n.l. veel advertenties en dan vallen bepaalde dingen je gewoon op.
          Ik wens je alle succes met de handel.

Met vr. goet,
          Drum.
          Oke, dan heb ik dat verkeerd begrepen.
          Maar zoals ik al zei verkoop ik dit koppel niet, mijn vraag in eerste instantie was wat voor kleurmutatie dit was, en daarbij de vraag of iemand weet wat zoiets waard is, aangezien het heel weinig voorkomt.
          Maar dat had dus in dit geval niets met winst maken te maken. Als ik iets ''zeldzaams'' tegenkom hou ik het vaak voor mijn eigen kweek

Bedankt voor jullie reactie's

Opmerking

Working...
          X