Mededeling

Collapse
No announcement yet.

goulds en voeding

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• goulds en voeding

hallo allemaal ik heb een koppel goulds met 3 jongen nu wil het geval dat ze niet of nauwelijks eivoer eten die ik apart geeft maar nemen het beter op als ik het bij het voer doet krijgen de jongen dan wel genoeg eivoer binnen omdat ze in het begin eerst eivoer eten dan voer zelf graag jullie reactie hierop vriendelijk dank hiervoor louis

Groet Ton,
    www.allevogels.nl

Opmerking

doe onder eivoer is een beetje vloeibare honing en ze zullen het beter gaan eten .
      welk eivoer heb je??
      bepaalde merken zit al honing onder die goulds liever hebben
      mvg mirke

Opmerking

eivoer

hallo,

van de tien koppels eten er bij mij er twee eivoer ik zie bij de jongen geen verschil. ik heb het er wel altijd bij staan.

Mvg Arjan

Opmerking

Idd, niet iedere vogel eet eivoer of geeft dat aan hun jongen.

Jongen die alleen maar zaad krijgen worden later niet mindere vogels als jongen die dat wel hebben gehad.

Eiwitten is idd, wel beter in het beginstadium, maar ik heb ook vogels gekweekt die haast alleen maar met trosgierst werden gevoerd, en later toch mooie en gezonde vogels werden.

Heb je al buffalo wormen en/of pinkies geprobeerd?

Als die wel werden opgenomen en gevoerd, krijgen de jongen toch eiwitten binnen.
          Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

eivoer

Ik heb in het begin ook alles geprobeerd droog/met honing/peterseliedoor heen mengen, en verschillende merken.
            als je het net neerzet vinden ze het interesant nemen een paar happen en laten het vervolgends gewoon weer lekker staan.

Mvg Arjan

Opmerking

Working...
            X