Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Combi?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Combi?

Hallo medeforummers,

Ik heb me net even voorgesteld en heb nu al gelijk even een vraag:

ik heb nu natuurlijk een paar zebravinken, en diamantduiven, en een kanarie in zitten.

In de voliere zelf wordt niet meer gekweekt, alleen in kooien, is het daarom mogelijk dat ik er of een koppel gordelgrasvinken, of een koppel spitsstaartamadines bij doe?

Van het voorjaar uiteraard, maar wil me vast even goed orienteren..

En oja, en gaan nog wel 2 zebravinken weg, dus de verhouding blijft gelijk..

Zegt u het maar..

Groetjes,

Harm

hallo Harm, welkom op dit forum. je hebt een mooie maat voliere, en daar kan nog wel een paartje bij, zoals jij het verteld. hou er wel rekening mee, dat er ook jongen kunnen komen, en het daarom niet te druk bevolkt mag zijn. je zou als vuistregel kunnen nemen, voor elke kubieke meter 1 koppel vogels.

wat betreft de gordelgrasvinken en de spitsstaartamedines, ik heb ze nooit gehad, dus daar kan ik niets over zeggen.
    groeten Ton
    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Oke, dank je wel voor je antwoord Ton

misschien reageerd er nog wel iemand, maar ik heb intussen zelf op de zoekfunctie rondgekeken, en tot de conclusie gekomen dat die combi wel kan..

Dus van het voorjaar maar aanschaffen denk.. kijk er al naar uit..

Groetjes,

Harm

Opmerking

Groet Ton,
        www.allevogels.nl

Opmerking

Dank je voor het reageren,

ik ga voor de spitsstaartamadines, vind die toch een slag mooier dan gordelgrasvinken..

Dan weet ik voorlopig wel even genoeg zo..

Dus mag denk ik een slotje op..

Opmerking

Working...
          X