Mededeling

Collapse
No announcement yet.

het is weer zo ver

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• het is weer zo ver

het is weer zo ver de koude winter is er weer ik heb de boel dicht en de kachel aan lekker op 15 graden en mijn tropen komen de winter wel door alleen jammer voor de baas die nog meer vogels en dieren heeft die buiten blijven dus brrrrr, kou lijden met de verzorging

Watje....

Wacht maar tot het min 15 is straks.
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

Opmerking

dan heb ik nog een geluk ik ben namelijk ook nog sportvisser en heb een warmte pak die kan tot -45 graden hebben dan gaat die echt wel aan als ik 2 uur buiten moet zijn om de vogels en andere dieren te verzorgen

Opmerking

2 uur lang dieren verzorgen?

Hoeveel heb je dan zitten?
        Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

ik heb het niet alleen over de vogels waar er ongeveer 50 buiten blijven in verschilende vluchten maar heb ook nog div fazanten soorten en kippen en duiven dat zijn er ongeveer 150 dieren

Opmerking

Opmerking

Groetjes, Marian

Opmerking

snugger

hoop dat het baasje zo snugger is de warmtebron zo te plaatsen cq te beschermen zodat de vogels er niet aan kunnen komen.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door lambert46518
                  hoop dat het baasje zo snugger is de warmtebron zo te plaatsen cq te beschermen zodat de vogels er niet aan kunnen komen.
                  nog tips hoe dan ? Ik weet het nl. nu effe niet.
                  Groetjes, Marian

Opmerking

hoe?

Vouw er een stukje gaas omheen, plaats de verwarming buiten de vogelkooi. Plaats anders eens een foto van de situatie, dan kunnen we er ons een idee van geven.

Groet,

Rob.

Opmerking

Groetjes, Marian

Opmerking

Okay, voor voorlopig een "kastje" van dun gaas erom heen gemaakt, altijd beter dan rechtstreeks op de kachel zitten.
                        Later een betere oplossing bedenken.
                        Pfffttt.. dit had ik niet verwacht, hopen dat het nu goed gaat.
                        Groetjes, Marian

Opmerking

oke

Goed, morgen even rustig bedenken wat een optie is voor langere termijn.

Groet,

Rob.

Opmerking

Opmerking

En hoe lang heeft het geduurd eer dat bedacht was ?
                              Ik vind het wel een goeie.
                              Ik heb gisteravond een royale "kast"om de kachel gezet van erg dun gaas, wat ik zo met een oude schaar knippen kon, dus dat was zo gebeurd, maar ik vind het niet echt een oplossing.
                              Het is hier nu 0 graden, maar afgelopen nacht weer -5, natuurlijk niet in de voliere die ligt veel beschutter, maar de verwachtingen zijn koud voor aankomende periode.
                              Het binnenhok is 6 graden geweest, moet genoeg zijn dacht ik zo.

Ik had niet verwacht dat ik zulke zwakke vogeltjes zou hebben.
                              Er zijn er een paar waarvan ik niet weet waar ze vandaan komen.
                              Misschien wel van een binnenkweker, dat vermoed ik nu.
                              Jammer .....

Maar bedankt voor de tip, ik zal hier eens verder op broeden.
                              Groetjes, Marian

Opmerking

Working...
                              X