Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goulds en Forbes samen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Goulds en Forbes samen?

Hallo allen ,
    ik ben nu een tijdje bezig met het houden en kweken van goulds (kleine collectie).

Nu zou ik ook graag Forbes papegaaiamadines erbij willen houden maar heb gehoord dat dat van invloed kan zijn op de kweek van de goulds en of forbessen(negatieve invloed).

Ik zou wel willen weten of hier mensen zijn die beide soorten samen houden (in 1 ruimte) en of de kweek wel goed gaat.

Vriendelijke groeten Polly.

ze kunnen bastaarden he
    samen zullen ze wel te houden zijn als je niet erg vind af en toe een bastaardje vinden.

frank4

Opmerking

Ik heb ze ook samen zitten en heb er geen problemen mee. Zijn beiden sociale vogels. Succes ermee!

Opmerking

Hallo Polly,

ik heb beide soorten ook, weliswaar in de kweek periode gescheiden, want ik kweek in broedkooien, maar tijdens de rust zitten ze samen in vluchten.

Heb er geen problemen mee, beide zijn idd erg sociaal! Dus dat kan prima!!!

Mvgr. Martijn
        Met vriendelijke groet,

Martijn Schaufeli

Opmerking

Hallo allemaal, bedankt voor de antwoorden.

Ik ben blij dat ze bij elkaar kunnen, maar niet zo blij dat ze kunnen kruisen (dat wist ik niet) dat is namelijk niet mijn bedoeling.

Ik heb mijn goulds nu in broedkooien in de schuur, en doe ze van het voorjaar weer naar buiten en wilde graag 1 koppel forbessen erbij doen.

Bedankt nogmaals en ik denk er nog even over na.

Gr Polly.

Opmerking

Working...
          X