Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zilverbek bleekrug of isabel?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Zeker een fraaie vogel, ben inmiddels in bezit van enkele split mannen en popjes zijn ook al geregeld.
    Verheug me op deze kweek.

gr
    Hans
    Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

bruine bleekrug

hallo had het wel over een bruine bleekrug en niet over een donkerbuik bleekrug.
      heb zelf ook roodbruine donkerbuiken gekweekt maar ben er mee gestopt krijg er toch geen punten voor, evenzo met ino zilverbekken heb ze bijna vanaf dag 1 dat ze er waren gekweekt en er is ooit maar 1 keurmeester die mij kampioen gemaakt heeft.
      nu heb ik opaalruin gekweekt en splitten voor opaal en opaalbruin,o,a donkerbuik en wildkleur.
      dit aankomend kweekjaar wil ik ino loodbekken kweken en bruine loodbekken en misschien pastelbruine,grijze en of bruingrijze dit is een nieuwe mutant misschien.
      heb dit jaar pastellen gekweekt en naar de tt gestuurd ze kregen matig punten ze waren wel niet optimaal in conditie maar voor deze kleur vond ik het toch echt te weinig ze hadden namelijk wel flanktekening en dat voor pastellen en amper opmerkingen erover.
      netzo met een donkerbuikbruine een prima vogel en 91 punten .
      mvg wim
      Bijgevoegde Bestanden

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door leila
        ......heb dit jaar pastellen gekweekt en naar de tt gestuurd ze kregen matig punten ze waren wel niet optimaal in conditie maar voor deze kleur vond ik het toch echt te weinig ze hadden namelijk wel flanktekening en dat voor pastellen en amper opmerkingen erover.
        netzo met een donkerbuikbruine een prima vogel en 91 punten .
        mvg wim
        Je weet wie ze gekeurd heeft...... dus even samen er over babbelen kan toch geen kwaad? Wordt je nooit slechter van.

gr
        Hans
        Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

Working...
        X