Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Binnen of buiten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Binnen of buiten

Nou ben ik van plan binnenkort een koppel oranjekaakjes aan te schaffen.
    Als ik deze wil aanschaffen, wat adviseren jullie mij, ik wil ze het liefst buiten in de voilere, zal ik ze dan eerst binnen in onverwarmd hok in kooi plaatsen,of kunnen ze eigenlijk al gelijk naar buiten? Hangt er natuurlijk ook vanaf waar ik ze koop, heeft diegene ze ook buiten. Ik hoor graag van jullie

als de vogels binnen heb gezeten nee lijkt em niet verstandig om ze buiten te plaatsen al heb je een verwarmt binnen hok
    dan is het beter om de vogels in dezezelfde temeperatuur te houden .
    binnen houden van vogels met deze temperaturen als buiten is een groot verschil .

Opmerking

Hangt er natuurlijk ook vanaf waar ik ze koop, heeft diegene ze ook buiten
      Je geeft zelf het antwoord al, toch? Ze kunnen buiten, maar alleen als ze daar al aan gewend zijn. Anders pas volgend jaar april of mei naar buiten doen.
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

Opmerking

Volgens mij hadden we het antwoord ook al bij je gloster topic gegeven.

Bijna geen enkele vogel(soort) die van binnen komt kan nu nog naar buiten.

Dus idd. vogels kopen die al buiten zitten of lekker even geduld hebben tot het voorjaar.
        Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

hallo

nu even wat anders, mijn vader heeft kanarie`s buiten zitten. maar wil graag mee doen met de plaatselijke tt. zouden ze na de tt gewoon weer naar buiten kunnen?

bedankt alvast

Opmerking

Met 6 weken binnen zitten voor de africhting voor de tt en dan de tt zelf, denk ik dat het niet verstandig is ze daarna weer naar buiten te doen, de meeste tt's zijn nov/dec. en dan is het weer nog kouder dan nu.
            Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

Working...
            X