Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dornastrilde man of pop ? (nieuwe foto's)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Dornastrilde man of pop ? (nieuwe foto's)

Hallo,

In mijn vorige bericht vroegen een aantal van jullie om wat duidelijkere foto's. Ik hoop dat deze duidelijker zijn en jullie mij wederom kunnen helpen bij de geslachtsbepaling. Ze hebben nu allemaal een kleur ring om.

Alvast bedankt
    Bijgevoegde Bestanden

Hallo,

het is nog steeds heel lastig te zien!!!! Als ik het moet zeggen, dan zeg vanuit de 2e foto kijkend. En dan van links naar rechts gezien. Pop, 2x Man, Pop, Man, Pop.

Maar het is en blijft een grote gok op basis van deze foto's.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Trouwens wat denk jezelf? Want jij kan ze in het echie zien......

Mvgr. Martijn
    Met vriendelijke groet,

Martijn Schaufeli

Opmerking

Zo te zien op de linker foto 5 x man, gezien het staalblauw, en misschien???? is 6 een pop, enigzins wat bruin, maar het blijft moeilijk.
      gr joekie

Opmerking

Op foto 1 zou ik zeggen, pop man pop man man pop
        Op foto 2 zou ik zeggen, pop man man pop man pop

Op de foto is het zeker moeilijk te zien, als ik op deze foto's af moet gaan zeg ik dus dat degene met de groene kleurring om op foto 1 een pop is en op foto 2 zou ik zeggen een man.

De 1e (zwart) en 3e (rood?) van rechts op foto 2 zijn in ieder geval poppen.

Opmerking

Ik vind het zelf nog steeds moeilijk om te zien en zie het verschil echt niet.
          Patrick en Martijn bedankt voor de reactie. hoop dat ik hier mee verder kan
          bedankt joeri

Opmerking

mijn lijken de 1e de 4e en de 6e popen en de anderen mannen als je naar de tweede foto kijkt.

Opmerking

Working...
            X