Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Sorry jongens maar kan er geen kop aan krijgen om toch maar een foto te plaatsen.
Ik heb hier ook al gezien dat er een klipje aanwezig is en als ik dat aanduid kan ik de foto's opzoeken en uploaden.
Dan moet ik wat geduld hebben maar er is niets te vinden.
En al de andere fotopacket,imageshack enz is voor mij latijn en na een tijd proberen geef ik de moed op.grt
Ik heb zo ook eens per ongeluk een aantal planten gekweekt.
Dit jaar wou ik het weer doen, maar groter dan 30cm zijn ze dit jaar bij mji niet geworden. Ofwel was het de verkeerde soort, ofwel hadden we een minder gunstige zomer. Verschil is ook dat ze nu bij mij 1. in een pot en 2. onder een boom stonden. De vorige keer was het losse grond en mooi in een zuidhoekje (warmste deel van de tuin.)
een vogel vriend die zit paar moestuinen verder zit en die had ook trosgiers gezaait op een schaduwrijke plaats en daar staat het ook heel laag en heeft niks aan trossen het zou wel mee spelen als je het in de zon zaait of onde boom of zo
vr gr paul
Mooi om te lezen dat je op deze manier je trosgierst zelf kweekt. Mag ik vragen hoeveel tijd je ermee kwijt bent? Want als ik het verhaal van Paul lees, denk ik dat het wel erg weinig werk is. Leuk om te doen, maar ik denk toch dat ik mijn zak gewoon in Apeldoorn koop bij de grote vogelshow.
Opmerking