Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gaas

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• gaas

even een vraag ik ben over gestapt van grote parkieten op helemaal tropen heb al div rennen omgebouwd met andere gaas en beplanting maar heb nog 1 ren waar gaas om zit van 19 x19 mm nu zit ik met het probleem dat ik van mijn kinderen st, helena's fazantjes heb gekregen en wil ze graag in de vlucht voor aan hebben maar daar zit nog 19 x 19 mm om gaan ze hier door de mazen of blijven ze netjes binnen heb nu even niet de mogelijk heid om hier andere gaas om te zetten

Misschien is het iets om er tijdelijk een net omheen te spannen, hoeft niet duur te zijn en ook niet heel veel werk. Ik geloof niet dat je er vanuit kan gaan dat ze binnen de mazen blijven. met het risico dat ze klem komen te zitten.
    Groetjes Esther

Opmerking

het is van boven dicht gaat alleen om 1 zij kant en de voor kant heb zoveel verbouwt dat het even rustig aan moet het kan niet allemaal te gelijk

Opmerking

Groetjes Esther

Opmerking

snap ik zat ook al te denken aan afkon gaas is van plastiek of zo maar weet niet of het sterk genoeg is als er bv een kat aan hangt wat altijd kan gebeuren is wel een stuk goedkoper qwa meters moet een stuk hebben van 10 m lang 2 hoog en een stuk van 3 breed en 2 hoog

Opmerking

Gezien het formaat van de sint helena's zul je wel voorzorgsmaatregelen moeten nemen, door 19 mm gaan ze wel ontsnappen.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door andre 44
              snap ik zat ook al te denken aan afkon gaas is van plastiek of zo maar weet niet of het sterk genoeg is als er bv een kat aan hangt wat altijd kan gebeuren is wel een stuk goedkoper qwa meters moet een stuk hebben van 10 m lang 2 hoog en een stuk van 3 breed en 2 hoog
              Ik dacht eraan om het gewoon aan de buiten / binnenkant van het bestaande gaas te maken, tot je in de gelegenheid bent om het te vervangen.
              Groetjes Esther

Opmerking

ik denk dat ze dan maar even in een binnen vlucht moeten blijven die is groot zat is 3 lang 2 breed en 1,5 hoog is groot genoeg dacht ik voor 3 koppels ga eerst maar eens weer sparen om hier andere gaas op te zetten het is gewoon te duur om alles in 1 keer aan te pakken heb al 7 rennen gedaan nr, 8 moet dus gewoon even wachten

Opmerking

gelijk heb je, je kan niet uitgeven wat er niet is. Zorg wel dat ze genoeg licht hebben, ik heb begrepen dat dit belangrijk is voor de fazantjes.
                  Groetjes Esther

Opmerking

dat komt wel goed er zitten nog meer tropen in de zelfde schuur met jongen

Opmerking

Goede beslissing want door die mazen gaan ze gegarandeerd heel makkelijk heen.
                      Groet Ton,
                      www.allevogels.nl

Opmerking

Dan kan je maar beter sparen anders is straks het koppel nog weg ook.
                        Bij mij ging het koppel helenafazantjes door de spijlen van een tentoonstellingskooi, dus goed oppassen.
                        Succes er mee.
                        Mvg, Nicolai.

Opmerking

mijn gaas heeft ook een maas van 19mm maar heb geen problemen met (ontsnappen)waar ik ze gekocht heb heeft ook een maas van 19mm en alleen met uitvangen doormiddel van netje tegen het gaas aan ontsnapte er 1 maar dit was binnen en had hem zo weer,was zijn eerste keer dat er 1 ontsnapte.
                          hij voelde zich denk ik in het nauw gedreven .

gr

Opmerking

Hier gaat alles er doorheen, goudbuikjes en helenafazantjes, met gemak. Zeker andere milimeters. :-)
                            Groet Ton,
                            www.allevogels.nl

Opmerking

Hallo,

Mijn gaas is 10x10, veilig voor al de kleintje.
                              Toch is er ooit een oranjekaakje met z'n kopje ingevlogen, maar verder als z'n kopje kwam hij niet.

groetjes
                              Loodje
                              groetjes
                              Heidi

Neem eens een kijkje op mijn site.
                              http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

Opmerking

Working...
                              X