Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe aanwinst

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

gevonden

ik heb de jongen gevonden op bodem hartstikke dood had ook geen blaasje bij de zijkant dus waarschijnlijk geen eten gehad

Opmerking

Da's jammer. Maar zo leer je meteen dat tegenslagen ook bij deze hobby horen. Het gaat niet altijd vanzelf goed...
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

Opmerking

Jammer, Joris. Het is erg belangrijk dat de oudervogels goed gewend zijn aan het eivoer. Als ze het zelf niet lusten zullen ze het ook niet aan hun jongen voeren.
        Natuurkweker gaf je al enkele goede tips.

gr
        Hans
        Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

Hier leeft het ene jong nog steeds en telkens met volle krop als ik kijk na middag...

Ik hoop dat hij het overleefd en zo mijn eerste EK natuurbroed jong zal zijn ...

groetjes

Opmerking

Spannend Bert, ik weet nog hoe ongelooflijk blij ik was met mijn eerste jongen. Die blijven je altijd bij.
            Succes.
            Groet Ton,
            www.allevogels.nl

Opmerking

Hoi Joris,
              erg vervelend voor je, hopelijk lukt het met het andere jong wel. Goed in de gaten blijven houden en probeer uit te vinden wat ze wel lekker vinden.
              Succes
              Groetjes Esther

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
                Spannend Bert, ik weet nog hoe ongelooflijk blij ik was met mijn eerste jongen. Die blijven je altijd bij.
                Succes.
                Dankje Ton Koek.

Het gaat nog steeds goed en hij zit telkens met een volle krop vandaag maakten hij ook al wat geluidjes toen ik keek..

grts

Opmerking

Working...
                X