Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blauwgrijsroodstaartjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Blauwgrijs roodstaartjes

Hallo,

Dat zal ik zeker doen. Ik denk dat ik zelf twee mannen heb zitten. En zo dus twee koppels ga proberen samen te stellen. Ik hou je op de hoogte.

Ruben
    Ruben

Opmerking

Opmerking

Blauwgrijsroodstaartjes

Hallo,

Mirjam, heb je toevoelig de adressen van die blauwgrijsroodstaartjes kwekers nog. Ik ben het mailtje van jouw kwijt geraakt. Ik heb nou nog twee blauwgrijsroodstaartjes zitten. En ik ben nog naar een aantal vogelsl op zoek. Het zou mooi zijn als je die adressen nog hebt, of iemand anders.

Ruben
        Ruben

Opmerking

Hallo Ruben,
          Als je morgen Wil van Zon belt(waar je de 2poppen hebt gekocht) kan zij jouw wel verder helpen of moet ik haar bellen en jou dan de adressen doorgeven?
          Ik neem aan dat je het telefoonnummer van Wil nog wel hebt???
          Groetjes,Mirjam

Opmerking

Blauwgrijsroodstaartjes

Ook die heb ik niet meer. Ik hoor graag van je of je wat telefoonnummers hebt!

Ruben
            Ruben

Opmerking

Blauwgrijsroodstaartjes

Ik ben opzoek naar blauwgrijsroodstaartjes. Mannen en poppen. Kan iemand mij daar aan helpen? Of weet iemand iemand anders die ze te koop heeft.

Ik hoor het graag!

Ruben
              0636219173
              Ruben

Opmerking

ja inderdaad winterkoning dit soort dingen kunnen via de mail ofzo toch? ik las dat een mail aankwam dus.

veel succes verder
                Groeten, Ben

Opmerking

Blauwgrijs roodstaartjes

Ik denk dat een kolom voor vraag een aanbod een idee is voor deze site. Als ik het via de mail doe, dan moet wel eerst een vraag kunnen plaatsen. Via vogelmarktplaats.nl werkt dit niet.
                  Ruben

Opmerking

Blauwgrijs roodstaartjes

Oke, ik start een nieuw onderwerp over blauwgrijs roodstaartjes. Deze rubriek kan wat mij betreft verwijderd worden.
                    Ruben

Opmerking

Working...
                    X