Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Hallo Ruben,
Zaterdag 27 mei is er in Elst (Utrecht) een "afrikaantjes bijeenkomst" en daar zitten ook kwekers bij die Bl grijze roodstaartjes kweken.
Ik weet niet of je aan het tel. nr kunt komen??
Probeer dat maar eens.
Groetjes,Mirjam
Hallo Ruben,
En ben je geslaagd?
Mijn vriendin heeft ze wel kunnen kopen!!
Als jij niet geslaagd ben dan wil ik wel even het adres vragen!!
Het is natuurbroed en de kweker woont (dacht ik) in Waddinxveen.
Groetjes,Mirjam
Hallo Ruben,
Jammer!!!
Maar heb je aan die mijnheer gevraagd of hij nog meer adressen had??
Er zijn bij die afrikaantjesclub nog meer kwekers!!
Als ik nog wat hoor dan hoor je dat van me!!
Groetjes,Mirjam
Ik ben nog aan twee blauwgrijs roodstaartjes gekomen. Waarschijnlijk twee poppen van 2005. En mischien krijg ik er nog eentje. Ik ben er erg blij mee. De adressen heb ik dus niet meer nodig.
Hallo Ruben,
Mag ik raden waar of je ze gekocht heb!!!
In Overberg, bij Wil v Z.??
Zij had ze voor 2 mannen van een "kweker"gekocht maar dus 2 poppen gekregen.
Ik heb nog wel aan je gedacht maar ze hebben maar heel even op vogelmarktplaats gestaan.Dus ik hoopte al dat je erop gereageerd zou hebben.
Groetjes,Mirjam
Hallo Ruben,
Nou van haar had ik het adres voor jou gekregen,zij is een vriendin van me en zij zoekt nog steeds 2 mannen .
Het schijnt erg moeilijk te zijn het verschil te zien tussen een man en een pop alleen mannen maken zo'n hoog fluitdeuntje.en het schijnt ook nog aan de streek te liggen waar ze vandaan komen.(de kleuren zijn per streek anders is haar verteld)Bij mij zie ik ook haast het verschil niet maar het grootbrengen van de jongen is bij mij ook nog niet gelukt,hetzelfde probleem als bij de blauwkopblauwfazantjes.
Nou hopelijk gaat het bij jou wel, hou je me op de hoogte??
Groetjes,Mirjam
Opmerking