ik zit met een groot probleem.
heb nu voor de weet ik hoeveelste x op rij alweer onbevruchte eieren bij eignelijk al mijn vogels.
zal je vertellen hoe het zit.
vorig jaar had ik allemaal nog grote parkieten maar wegens verhuizen kon dat niet meer.
dus over gegaan op tropische en wat kanaries in het achterste stuk van mijn garage.
allemaal broedkooien laten maken 75x40x40
daar zitten in
blauwkoppapagaai amedines
roodkop amedines
blauwkop split lutino
loodbekjes
oranjekop binsen
4 koppels kanaries
koppel fischeris
koppel forpus
koppel groenlingen
koppel sijzen
koppel zebravinken
koppel bichenows
maar heb nog maar 2 jonge kanaries op stok gekregen..en natuurlijk 9 jonge zebravinken.maar wel hou je vast ongeveer 50 eieren weggegooid wegens onbebroed
ze krijgen elke dag nieuw/schoon voer (gemengd voliere zaad - garvo)
elke dag schoon drinkwater.
wie kan me over de vogels advies geven . want begin het niet echt leuk meer te vinden.
wie owh wie
vr gr germ de jong
heb nu voor de weet ik hoeveelste x op rij alweer onbevruchte eieren bij eignelijk al mijn vogels.
zal je vertellen hoe het zit.
vorig jaar had ik allemaal nog grote parkieten maar wegens verhuizen kon dat niet meer.
dus over gegaan op tropische en wat kanaries in het achterste stuk van mijn garage.
allemaal broedkooien laten maken 75x40x40
daar zitten in
blauwkoppapagaai amedines
roodkop amedines
blauwkop split lutino
loodbekjes
oranjekop binsen
4 koppels kanaries
koppel fischeris
koppel forpus
koppel groenlingen
koppel sijzen
koppel zebravinken
koppel bichenows
maar heb nog maar 2 jonge kanaries op stok gekregen..en natuurlijk 9 jonge zebravinken.maar wel hou je vast ongeveer 50 eieren weggegooid wegens onbebroed
ze krijgen elke dag nieuw/schoon voer (gemengd voliere zaad - garvo)
elke dag schoon drinkwater.
wie kan me over de vogels advies geven . want begin het niet echt leuk meer te vinden.
wie owh wie
vr gr germ de jong
Opmerking