Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik twijfel of mijn Napoleon wever een man is.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door P.Wijlaars
    @maronka

Ik heb op het forum het advies gekregen , waneer je vogels koopt,de eerste 2 weken apart te zetten.dit is om te voorkomen dat je geen zieke vogels bij jou gezonde zet.hoe goed ze er ook uit zien.
    als ik eelijk ben , heb ik me zelf daar ook een keer mee gefopt.
    met die cubavink wat ik je vertelde ,gisteren
    sindsdien zet ik de vogels die ik koop de eerste 2 weken apart
    (in Quarantaine)

Groetjes , Peter
    Te laat, ze vliegen al heerlijk rond en hebben het goed naar hun zin met al die lady's rondom hun heen
    Groetjes, Marian

Opmerking

Ik ga er vanuit dat het wel goed gaat, maar toch voorzichtig zijn.met vogels die je koopt.ook mijn vogels kunnen een ziekte onder de leden hebben. buiten mijn weten om. ik wil je niet bang maken , hoor . ik wil je alleen een goed advies geven.

het in Quarantaine zetten van vogels die je koopt, is een vast gegeven.

Dus volgende keer ............????

groetjes Peter

Opmerking

geduld

wil je kweken met napoleon wevers heb je wel wat geduld nodig. het is een soort die niet snel tot broeden overgaat. wel belangrijk is dat ze lekker de ruimte hebben, en dat ze met meerdere zijn. voor de rest lekker laten gaan, en wie weet
        groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Ton
          wil je kweken met napoleon wevers heb je wel wat geduld nodig. het is een soort die niet snel tot broeden overgaat. wel belangrijk is dat ze lekker de ruimte hebben, en dat ze met meerdere zijn. voor de rest lekker laten gaan, en wie weet
          Maronka is er super blij mee.dat geeft ook voldoening
          ik heb wel meer vogels waar ik geen goed gevoel over heb. bv tijgevinken
          vind ik ook moeilijk.en wat je schrijft over dat napoleon wevers wel de ruimte moeten hebben, ik denk dat dit het probleem is.
          mijn voliere is niet zo super groot, helaas

Opmerking

Working...
          X