Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Passen wel. Mijn kwartel-binnenhok is ongeveer van die grootte. Ik heb hier wel een klein probleem dat de haan zijn hennetje(s) gaat plukken als ze langere tijd alleen in het binnenhok gehouden worden. Maar als je voliere buiten is (met grond/grasbodem) is dat waarschijnlijk wel minder, want dan vervelen ze zich niet zo.
De persoon waar ik mijn eerste kwarteltjes heb gekocht hield ze in broedkooien, en dat ging bij hem gewoon goed. Maar het is niet ideaal.
Ik zou, als je besluit dwergkwarteltjes te nemen, er wel 2 nemen. Eentje alleen is eenzaam. En zorg voor genoeg afleiding (polletjes gras enzo) waar ze lekker in kunnen wroeten, dingen waar ze zich onder/achter kunnen verschuilen en wat zand voor een zandbad
Ik heb 5 vogels in mijn voliere zitten.
het zijn kanaries.
Over dat onderpoepen zat ik ook al een beetje in
Ik zat er over na te denken om plaatjes onder de stokken te maken, maar denk dat dit ook niet zo'n groot succes word.
Zelf vind ik de voliere ook wat aan de kleinere kant.
Zou die beestjes graag willen hebben, maar dan moeten ze ook een goed leven hebben.
Opmerking