Mededeling

Collapse
No announcement yet.

drinkflessen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• drinkflessen?

Wij moeten altijd van die vogeldrinkflessen op de grond zetten voor onze Kwartels. Maar met caviadrinkflessen zou dit opgelost zijn. Die kunnen we gewoon ophangen. Maar drinken Kwartels hier wel uit? We hebben donderdag zo'n flesje gehangen, ze hebben er al eens aan gepikt. We lieten de oude drinkfles staan, maar nu hebben we 5 minuten geleden die ook weggehaald. Want ze hebben wel bewezen dat ze eraan kunnen, ze hebben er al aan gepikt en zo. Kunnen ze nu drinken?
    Matsje <3

Ik heb er zo'n ding in hangen en dat werkt perfect.

Opmerking

Ik bedoel zo'n dingen met een teut en een kogeltje. Ze drinken er effectief uit, maar doordat Kwartels altijd drinken door zo met een hun snavel in het drinken te pikken (en niet zuigen zoals Zebravinken) duwen ze de hele tijd de kogel weg en dan valt het water op de grond. Hele natte kranten en houtsnippers, lekker zeg Toch liever drinkflessen op de grond
      Matsje <3

Opmerking

ik heb kippen gehad en die konden het ook. ik had er toen 2 konijnen bij zitten en daar hadden ze het waarschijnlijk van gezien. of zelf uitgevonden kan ook natuurlijk. vogels ruiken het water wel dus gewoon blijven proberen. blijft je water in idergeval schoner.

Opmerking

Die caviadrinkflessen kunnen ook weleens "vastlopen" en geen water meer verschaffen en ook willen ze nogweleens lekken, ik vind het maar ondingen.
          Het water blijft wel schoner maar ach, in het wild drinken vogels ook geen schoon leidingwater....

Opmerking

Ik gebruik deze drinkflessen al een aantal jaren naar volle tevredenheid bij mijn kwartels.

Groetjes
            Jos

Opmerking

deze kunnen ook inderdaad en die maak je ook beter schoon. en wat betreft het lekken. altijd helemaal vullen dan wordt er vaciuum gezogen en lekt hij een stuk minder.

Opmerking

Working...
              X