Mededeling

Collapse
No announcement yet.

C dwergkwartel HELP

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• C dwergkwartel HELP

Hoi
    1 vanmijn chinese dwergkwartel hennen ziet er wat vreemd uit en gedraagt zich raar.
    ze zit heel bol en waggelt zoals een gans. Ik dacht eerst dat ze dik was maar kan gewoon over de gehele buiklijn een borstbeen voelen zoals de andere kwartels. Ze oogt wel erg dik en vet ook als je de veren wegblaast maar ik snap het niet helemaal. Ik hoop dat iemand me kan helpen

Gr. Remco

Als vogels bol zitten is dit nooit goed. Kan echt van alles zijn, om te beginnen zou ik ze warmer zetten. Ff lamp erop bijvoorbeeld. Dit zou je kunnen aankijken dan, anders zal je toch langs de dierenarts moeten gaan.

Opmerking

is er verder iets aan het uiterlijk te zien? behalve dik zitten
      groeten gijs

Opmerking

oke en nee verder is er niks te zien alleen als je de veren wegblaast ziet ze er vet uit tenminste het lijkt vet weet niet of het zo is maar het borstbeen hangt bijna op de grond dus ik weet het niet zo goed. Maar dik zijn geworden is dan wel heel plots gebeurt want heb haar al een paar jaar met het zelfde voer en dezelfde hoeveelheden.

Opmerking

wat te doen bij een zieke vogel
          behandeling van een zieke vogel
          webmaster van Voor al uw vogel(kweek) informatie

Opmerking

Helaas gaat binnen niet omdat een paar mensen in het gezin astma hebben, maar heb haar appart gezet in de voliere in een bak van 1m bij 50cm ongeveer en zal haar extra verwennen zodat ze snel opknapt hoop ik. Het moest er ook nog bij komen dat ze door de hen met kuikens tot bloedens toe gepikt is, wat opzich niet verkeerd is want ze beschermt haar kuikens maar voor het hennetje niet erg prettig natuurlijk.

Opmerking

Working...
            X