Mededeling

Collapse
No announcement yet.

japanse kwartel jong.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• japanse kwartel jong.

hoi allemaal het is me gelukt.

Heb natuurbroed japanse kwartels:

Groetjes Stefan

Opmerking

Groetjes Stefan

Opmerking

Prachtig om te zien dat er nog jappen zijn die wel gewoon aan natuurbroed doen. Naar mijn mening komt het deels door het broedmachine fokken, een grote factor is het feit dat de kwartels gewoon geen beschutting krijgen die zij nodig hebben. In het wild zul je een kwartel eerder horen dan zien
        webmaster van Voor al uw vogel(kweek) informatie

Opmerking

leuke foto van dat hummeltje......
          groeten Ton
          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Wat een dotje! Prachtig om te zien altijd, die jonge dieren.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door marquancez Bekijk Bericht
              ...1 ei was door de haan door schil gedood...1 ei was door de haan eruit getrokken en gedood...
              Als de haan niet opgevoed is met het besef dat hij voor zijn jongen moet zorgen dan krijg je dat soort zaken. Meestal gebeurd dat bij kwartels die uit een broedmachine komen of hanen die te vroeg bij de moeder zijn weggehaald. Ik ben dan ook van mening dat op deze manier de Chinese dwergkwartel om zeep is geholpen. Ik heb de laatste jaren geen enkele haan meer gehad die zijn jongen niet afmaakte of aanviel. Mijn Frankolijn kwartels zijn daar in tegen nog steeds "zuiver". Die staan nog zo dicht bij de natuur dat ik dit jaar de jongen gewoon bij de ouders kon houden, geen enkel probleem dus maar als men ook deze soort uit de broedmachines gaat halen is het eind zoek.

Opmerking

geweldig , natuurbroed japanse !!

mee verder doen . mss eieren bestellen voor ander bloed en dat onder je hen leggen , daarvan en hen houden , en hopen dat ze het broeden goed gezien heeft en het ook doet
                MVG senne
                16 jaar !

http://waarneming.nl/

Opmerking

Working...
                X