Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat past samen?
Collapse
X
-
Bedankt voor je antwoord
Dat het sterke soorten zijn vind ik wel vrij belangrijk.
Ik heb even gegoogled en harlekijnkwartels zouden rond de 15-20 euro per koppel doen en zilverfazanten zo'n 50 euro. Van blauwe oorfazanten vind ik echter helemaal niets terug. Aan wat moet ik dan denken als je zegt 'vrij prijzig'?
Opmerking
-
ik heb vroeger een koppeltje zilverfazanten gehad, mooie pracht beestjes.
alleen de haan was vrij agressief tegen over iedereen die in de buurt kwam van zijn hen, zijn veel leuke en mooie soorten van fazanten, ik heb nu zelf een koppel bosfazanten zitten,(wel mutatie!).
een spier witte hen x een bonte(meer witte haan), en tot nu toe heb ik nix gemerkt van agressiviteit bij mijn haan, loopt mooi en rustig mee overal in de tuin.
veel plezier met je zoektocht naar een mooi koppeltje!, hopelijk vind je de keuzen wat je leuk en mooi vind.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door embrezia Bekijk BerichtOp de website van fazanterie de rooie hoeve staat een gedateerde prijslijst van fazanten.
Opmerking
-
[/QUOTE]
ik heb vroeger wel jonge gehad van de zilverfazant, ondanks de haan zo agressief was, was het toch een goede kweekhaan, was goed voor zijn hen en voor zijn jonge toen.
ik heb ze altijd zelf laten broeden, en altijd bij de moederkloek laten lopen, heb gemerkt tot de levens duur van natuurbroed kuikens wat nog bij de moederhen lopen, veel groter is dan broedkast kuikens.
heb nooit jonge dood gehad als ze bij de moeder liepen, heb wel verschillende dood gehad toen ik ze 1keer liet uitbroeden in een broedkast.
maar das is wel mijn eigen ervaring dan.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking