Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jonge Jap kwartels

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Jonge Jap kwartels

Oh ik was nog vergeten te vragen, de hen is best wel agressief tegenover de haan. Ze rent er steeds achteraan en pikt hem. Gaat er niet al te vriendelijk aan toe. Is dit normaal? Vorige keer deed ze dit ook wel, maar niet zo erg als nu. Of moet ik de haan apart zetten?

Opmerking

Ik weet niet veel van japanse, heb zelf altijd chinese gehad namelijk, maar heb die ook niet meer
      Maar het kan zijn dat ze bang is dat de haan haar kroost wil aanvallen, misschien heeft hij dit eerder gedaan
      Ik weet niet hoe dit in de natuur werkt, maar volgensmij moet de haan haar gewoon helpen met de jongen en het territorium verdedigen, waarschijnlijk is je hen natuurbroed en je haan broedmachine Want je haan weet volgensmij niet wat hij met deze kleine hommels aanmoet
      Amerikaanse sijzen + Postuurkanaries
      Vergeet niet te kijken op mijn site!
      http://birdbreeder.simpsite.nl/

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door BirdBreeder
        Ik weet niet veel van japanse, heb zelf altijd chinese gehad namelijk, maar heb die ook niet meer
        Maar het kan zijn dat ze bang is dat de haan haar kroost wil aanvallen, misschien heeft hij dit eerder gedaan
        Ik weet niet hoe dit in de natuur werkt, maar volgensmij moet de haan haar gewoon helpen met de jongen en het territorium verdedigen, waarschijnlijk is je hen natuurbroed en je haan broedmachine Want je haan weet volgensmij niet wat hij met deze kleine hommels aanmoet

Opmerking

leuk
          heb je foto .japanze kwartels broeden niet zo vaak zelfstandig
          wees maar zuinig op die hen .en natuurlijk de kuikens
          wat heb ik een leuke hobby .
          juist vogels houden :) :)

Opmerking

Vandaag terug gekomen van vakantie en natuurlijk direct inspectie gedaan. Hoorde van degene die de verzorging over nam dat er veel kwarteltjes waren verdwenen. Er blijken nu nog 4 van de 14 over te zijn, best jammer. Maar ik ben al blij dat er iets is Ze zijn al erg groot, dus heb er wel vertrouwen in dat deze het gaan halen.

Opmerking

4 is een mooi aantal
              hier waren er 5 uitgekomen waar van er nu nog 4 leven .de jongen uit het eerste nest zijn al allemaal weg

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door jfk1
                4 is een mooi aantal
                hier waren er 5 uitgekomen waar van er nu nog 4 leven .de jongen uit het eerste nest zijn al allemaal weg
                Tja 4 uit 5 is een wat betere score dan 4 uit 14

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door jelmertjuhh11
                  Tja 4 uit 5 is een wat betere score dan 4 uit 14
                  gelijk heb je wel .maar geniet er maar van

Opmerking

Working...
                  X