Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jonge Jap kwartels
Collapse
X
-
Ik weet niet veel van japanse, heb zelf altijd chinese gehad namelijk, maar heb die ook niet meer
Maar het kan zijn dat ze bang is dat de haan haar kroost wil aanvallen, misschien heeft hij dit eerder gedaan
Ik weet niet hoe dit in de natuur werkt, maar volgensmij moet de haan haar gewoon helpen met de jongen en het territorium verdedigen, waarschijnlijk is je hen natuurbroed en je haan broedmachine Want je haan weet volgensmij niet wat hij met deze kleine hommels aanmoetAmerikaanse sijzen + Postuurkanaries
Vergeet niet te kijken op mijn site!
http://birdbreeder.simpsite.nl/
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door BirdBreederIk weet niet veel van japanse, heb zelf altijd chinese gehad namelijk, maar heb die ook niet meer
Maar het kan zijn dat ze bang is dat de haan haar kroost wil aanvallen, misschien heeft hij dit eerder gedaan
Ik weet niet hoe dit in de natuur werkt, maar volgensmij moet de haan haar gewoon helpen met de jongen en het territorium verdedigen, waarschijnlijk is je hen natuurbroed en je haan broedmachine Want je haan weet volgensmij niet wat hij met deze kleine hommels aanmoet
Opmerking
-
Vandaag terug gekomen van vakantie en natuurlijk direct inspectie gedaan. Hoorde van degene die de verzorging over nam dat er veel kwarteltjes waren verdwenen. Er blijken nu nog 4 van de 14 over te zijn, best jammer. Maar ik ben al blij dat er iets is Ze zijn al erg groot, dus heb er wel vertrouwen in dat deze het gaan halen.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking