Mededeling
Collapse
No announcement yet.
CDK met gebroken vleugel
Collapse
X
-
ik heb het laatst met een catharina parkiet
heb er niks aan gedaan en heb hem samen met zijn vrouwtje in een broedkooi gedaan.
nu 2 weken later vliegt hij alweer. over een paar weken gaat hij terug de voliere in.
ik weet niet of dat van een kwartel snel geneest?
succes
-
Een breuk geneest niet in een paar dagen of een weekje en een onbehandelde breuk geneest maar zeer zelden.
Dit is dus in de eerste plaats een veterinaire aangelegenheid!
Verder vraag ik me even af bij wat voor soort vogel(s) deze kwartel gehuisvest heeft gezeten!Amigo de los Psittacidos
Look deep into nature and you will understand everything better
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door rupicolaEen breuk geneest niet in een paar dagen of een weekje en een onbehandelde breuk geneest maar zeer zelden.
Dit is dus in de eerste plaats een veterinaire aangelegenheid!
Verder vraag ik me even af bij wat voor soort vogel(s) deze kwartel gehuisvest heeft gezeten!
Opmerking
-
Cdk's kunnen omhoog schieten bij het schrikken van iets, misschien met de landing blijven haken achter iets met de vleugel.
Wil je hier iets aan doen moet je echt naar de dierenarts om dit te laten spalken/zetten/tapen
Van zelf gaat dit niet over.
Opmerking
-
Wees verstandig en ga vandaag nog even naar de dierenarts. Die kan vaststellen wat er aan de hand is en een besluit nemen of de (mogelijke) behandeling. Dat is het minste wat je voor het diertje kan doen.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking