Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Japanse met Chinese kwartels

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Japanse met Chinese kwartels

Ik heb een korte vraag: Kan ik Japanse kwartels samen met chinese kwartels huisvesten in een buitenvoliere? Ik heb 3 Japanse kwartels en wil daar graag 3 chinese bij, maar gaan deze mannen elkaar te lijf? Van beide soorten 1 man natuurlijk. De afmetingen van de voliere zijn 4x1x2 + 2.5 x 2.5 x 3 (aangebouwd stuk).

Hallo

weet niet hoe het zit als je van elke soort een trio samen zet, maar heb hier 1haan met 3 hennen Japanse en had in andere voliere 1los haantje Chinese zitten, met voeren, is die Chinese bij de japanse geraakt, en gaat perfect, dus heb hem er nu al enkele weken gewoon laten bijzitten, dan zit hij niet meer alleen, komen heel goed overeen, maar als je van Chinese dus ook hennetjes bijzet, weet ik niet of dat ook nog gaat lukken, ook zijn mijn Japanse niet aant leggen, dus daarom mogelijk ook niet aggressief?

mvg
    kris

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door jelmertjuhh11
      Ik heb een korte vraag: Kan ik Japanse kwartels samen met chinese kwartels huisvesten in een buitenvoliere? Ik heb 3 Japanse kwartels en wil daar graag 3 chinese bij, maar gaan deze mannen elkaar te lijf? Van beide soorten 1 man natuurlijk. De afmetingen van de voliere zijn 4x1x2 + 2.5 x 2.5 x 3 (aangebouwd stuk).
      ik zou het niet doen de japanse kwartels gaan er mee aan de haal dat is mijn ervaring.

Opmerking

je kunt prima die soorten combineren. ze zullen elkaar niks doen ik heb ze zelf ook bij elkaar inzitten. en dat gaat al jaren goed ze liggen zelfs naast elkaar te slapen. dus ik zou me daar geen zorgen over maken

Opmerking

Oke verschillende ervaringen dus, misschien moet ik het maar gewoon proberen Bedankt voor de reacties!

Opmerking

En als het mis gaat komen wij allemaal heerlijk soep bij jou eten.
            'Vliegde ik?'
            -'Nee, je valde.'

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Troetelduifje
              En als het mis gaat komen wij allemaal heerlijk soep bij jou eten.
              Haha klinkt leuk maar ik hou ze toch liever in leven

Opmerking

'Vliegde ik?'
                -'Nee, je valde.'

Opmerking

helemaal mee eens. Ik ga volgend voorjaar pas weer vogels aanschaffen en dan zal ik ze goed in de gaten houden zodat ik op tijd kan ingrijpen als het mis gaat.

Opmerking

ok succes er mee en laat het ons weten

Opmerking

chinees + japener

ja, dat kan heel goed ze kunnen elkaar zelfs voeren...

Opmerking

ik ben een leek, maar ik leer steeds meer.

Opmerking

Working...
                        X