Ik heb een korte vraag: Kan ik Japanse kwartels samen met chinese kwartels huisvesten in een buitenvoliere? Ik heb 3 Japanse kwartels en wil daar graag 3 chinese bij, maar gaan deze mannen elkaar te lijf? Van beide soorten 1 man natuurlijk. De afmetingen van de voliere zijn 4x1x2 + 2.5 x 2.5 x 3 (aangebouwd stuk).
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Japanse met Chinese kwartels
Collapse
X
-
Hallo
weet niet hoe het zit als je van elke soort een trio samen zet, maar heb hier 1haan met 3 hennen Japanse en had in andere voliere 1los haantje Chinese zitten, met voeren, is die Chinese bij de japanse geraakt, en gaat perfect, dus heb hem er nu al enkele weken gewoon laten bijzitten, dan zit hij niet meer alleen, komen heel goed overeen, maar als je van Chinese dus ook hennetjes bijzet, weet ik niet of dat ook nog gaat lukken, ook zijn mijn Japanse niet aant leggen, dus daarom mogelijk ook niet aggressief?
mvg
kris
-
Oorspronkelijk geplaatst door jelmertjuhh11Ik heb een korte vraag: Kan ik Japanse kwartels samen met chinese kwartels huisvesten in een buitenvoliere? Ik heb 3 Japanse kwartels en wil daar graag 3 chinese bij, maar gaan deze mannen elkaar te lijf? Van beide soorten 1 man natuurlijk. De afmetingen van de voliere zijn 4x1x2 + 2.5 x 2.5 x 3 (aangebouwd stuk).
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking